آریا جوان
تغییر در زمانبندی برنامه های سفر وزیر ورزش به کرمان
پنجشنبه 15 آذر 1397 - 23:31:37
آریا جوان - مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در سفری یک روزه، شنبه 17 آذر جاری به شهرستان های کرمان و رفسنجان سفر می کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، محمدتقی امیری خراسانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، به برنامه سفر یک روزه ی مقام عالی وزارت ورزش و جوانان به شهرستان های کرمان و رفسنجان اشاره کرد و گفت: مراسم استقبال از وزیر ورزش و جوانان ساعت 9:30 دقیقه تا 10 در فرودگاه کرمان برگزار می شود.
وی افزود: سلطانی فر در بدو ورود، پیست دوچرخه سواری کرمان را با حضور دوچرخه سواران و جامعه ورزش کرمان افتتاح می کند.
امیری خراسانی، افتتاح زورخانه بین المللی کرمان، تقدیر از مدال آوران آسیایی و پاراآسیایی 2018 جاکارتا و برگزاری جلسه ستاد ساماندهی جوانان را از دیگر برنامه های وزیر ورزش و جوانان در سفر به کرمان برشمرد.
وی تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان به منظور افتتاح و بازدید از چند طرح به سمت شهرستان رفسنجان حرکت می کند.
امیری خراسانی یادآور شد: وی در بدو ورود زمین چمن تختی، سالن 9 دی و استخر بخش خصوصی شهرستان رفسنجان را افتتاح می کند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان گفت: بازدید از مجموعه فرهنگی ورزشی آگاه از بخش خصوصی از دیگر برنامه های سفر وزیر به شهرستان رفسنجان است.
امیری خراسانی با اشاره به اینکه سلطانی فر برای حضور در چند برنامه راهی کرمان می شود، افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان در محل دفتر امام جمعه و حضور در نشست هماهنگی کنگره شهدا(کمیته ورزش و جوانان) در دفتر استاندار از دیگر برنامه های سفر سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان به کرمان است.
امیری خراسانی افزود: وزیر ورزش و جوانان ساعت 21، کرمان را به مقصد تهران ترک می کند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/83670/تغییر-در-زمانبندی-برنامه-های-سفر-وزیر-ورزش-به-کرمان
بستن   چاپ