آریا جوان
فرزاد فتاحی:عامل و همفکری معاونین ورزشی یکی از مهم‌ترین راه‌حل‌های مشکلات ورزش است/ قوانین نباید سلیقه‌ای اعمال شود
پنجشنبه 15 آذر 1397 - 23:33:54
آریا جوان - مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: تعامل و همفکری معاونین ورزشی کشور می‌تواند کمک شایانی به باشگاه‌ها کند.


به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، فرزاد فتاحی ظهر امروز در همایش معاونین توسعه امور ورزش و کارشناسان امور باشگاه‌های ادارات کل ورزش و جوانان کشور در مشهد اظهار کرد: یکی از وظایف اصلی ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها رسیدگی به باشگاه‌ها برای واگذاری به بخش خصوصی است که در این مورد باید اصلاحاتی صورت گرفته و فرآیند واگذاری تسهیل شود.
وی ضمن تشکر از مدیر کل ورزش حرفه‌ای و امور باشگاه‌ها به دلیل برگزاری این گردهمایی، بیان کرد: حضور معاون وزیر ورزش و جوانان، مدیران ستادی و رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی نشان از اهمیت این دوره می‌دهد که می‌تواند در آینده ورزش کشور نقش موثری را ایفا کند.
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی تصریح کرد: با توجه به حضور متخصصین حوزه ورزش در این گردهمایی و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، امیدواریم در ارائه خدمت به‌بخش خصوصی موفق‌تر عمل کنیم.
فتاحی در ادامه افزود: تعامل و همفکری معاونین ورزشی و مسئولین امور باشگاه‌ها یکی از راه‌حل‌هایی است که می‌تواند به باشگاه‌ها کمک شایانی کند، باید همه از قوانین پیروی کرده و براساس آن اقدام کنند.
وی با اشاره به اینکه در بعضی از مواقع به‌جای پیروی از قوانین براساس سلایق رفتار می‌شود ادامه داد: در کارگاه‌ها مشکلات و موانع گفته شده و در جهت رفع آنها راه‌حل‌هایی داده شده است.
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: من و همکارانم تمام تلاش خود را در جهت برگزاری هر چه بهتر این گردهمایی انجام داده‌ایم و امیدوارم این تلاش‌ها در ورزش کشور نمود کند و به سوی توسعه ورزش گام برداریم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/83672/فرزاد-فتاحی-عامل-و-همفکری-معاونین-ورزشی-یکی-از-مهم‌ترین-راه‌حل‌های-مشکلات-ورزش-است--قوانین-نباید-سلیقه‌ای-اعمال-شود
بستن   چاپ