آریا جوان
ایین افتتاح پیست دوچرخه سواری دوچرخه سواری گرمان
دکتر سلطانی فر : اتمام پیست دوچرخه سواری حاصل تلاش شبانه روزی بود /امیدوارم نوجوانان امروز کرمان ملی پوشان فرداورزش باشند
شنبه 17 آذر 1397 - 15:09:58
آریا جوان - وزیر ورزش وجوانان با مناسب توصیف کردن وضعیت کلی ورزش کرمان اظهارامیدواری کرد نوجوانان امروز کرمانی در آینده نزدیک بتوانند به عضویت تیم های ملی درایند و برای کشور افتخارینی کنند .

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان ، دکتر سلطانی فر که در مراسم افتتاح زورخانه شهید لنگری زاده کرمان سخن می گفت ، اظهار داشت :خدا را شاکرم که امروز در جمع مردم, جوانان و ورزشکاران استان کرمان ضمن دیدار با مردم عزیز این استان، تعدادی از پروژه ها درشهرهای کرمان و رفسنجان که توسط دولت و بخش خصوصی به بهره برداری رسیده است را افتتاح می کنیم.
او در ادامه ضمن قدرشناسی از خداوند، خدمتگزاری به مردم را نعمتی بزرگ دانست و گفت : امیدواریم با تلاش شبانه روزی موجبات نشاط و شور و شعف و رضایتمندی مردم ایران اسلامی را فراهم آوریم.
وزیر ورزش وجوانان در ادامه سخنانش توضیحاتی را پیرامون برنامه های ورزشی کرمان ارائه کرد و با مطلوب خواندن برنامه های توسعه ای کرمان در ابعاد مختلف در در دهه اخیر افزود : این استان از جهت احداث اماکن ورزشی ، شناسایی استعدادهای ورزشی وفرصت سازی برای بالندگی انها اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است تا در سالهای اخیر جوانان این استان بتوانند موجبات غرور و سربلندی ایران اسلامی را فراهم آورند.
او همچنین با مهم خواندن توسعه زیر ساختهای ورزشی نکاتی را در خصوص افتتاح زورخانه در این استان بیان ذکرد .
دکتر سلطانی فر همچنین پیست دوچرخه سواری کرمان که بیش از 20 سال به دلایل مختلفی نیمه کاره مانده بود را مورد توجه قرار داد و اتمام این پروژه را حاصل تلاش شبانه‌روزی عنوان کرد و گفت : بااتمام این پروژه امروز در اختیار ورزشکاران و به ویژه دوچرخه سواران این استان قرار گرفت تا با استفاده از امکانات آن بتوانند در رشته های دوچرخه سواری و مواد پیست توفیقات خوبی راکسب کنند
وی در ادامه افزود : وضعیت کلی ورزش کرمان مناسب است .بی تردید نوجوانان امروز در رشته های مختلف بتوانند در آینده نزدیک به عضویت تیم های ملی ما درآیند و قطعاً خبرهای خوشتری در سال های آینده از ورزش استان کرمان خواهیم شنید.
وزیر ورزش وجوانان با تشکر از استاندار و نمایندگان مجلس استان کرمان به خاطر حمایت های ویژه از ورزش گفت: امیدوارم این حمایت ها به همین شکل در روزها و ماهها و سالهای آتی ادامه پیدا کند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/83807/دکتر-سلطانی-فر---اتمام-پیست-دوچرخه-سواری-حاصل-تلاش-شبانه-روزی-بود--امیدوارم-نوجوانان-امروز-کرمان-ملی-پوشان-فرداورزش-باشند
بستن   چاپ