آریا جوان
با حضور وزیر ورزش و جوانان ،
زورخانه بین المللی و پیست دوچرخه سواری کرمان افتتاح شد
شنبه 17 آذر 1397 - 15:10:07
آریا جوان - طرحهای پیست دوچرخه سواری خاتم الانبیا و زورخانه بین المللی دراستان کرمان امروز (شنبه )با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت .


به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در آیین افتتاح این طرحها با حضور وزیر ، استاندار کرمان ، نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس و جمعی از مسئولان استانی گفت : در سفر سال گذشته وزیر ورزش و جوانان دستور کمک تکمیلی 2 میلیارد تومان به این پیست در حال اجرا داده شد که امروز شاهد راه اندازی آن هستیم .
محمدتقی امیری خراسانی افزود : پیست دوچرخه سواری خاتم الانبیا کرمان که در مجموع 82میلیاردریال هزینه در برداشته دارای 12 هزار مترمربع فضای ورزشی روباز و پنج هزار مترمربع فضای سرپوشیده و مسقف است.
وی ادامه داد: همچنین ساختمان اداری این پیست با مساحت 2 هزار مترمربع در مجاورت فضای ورزشی احداث شده است.
امیری خراسانی افزود: استان کرمان با افتتاح پیست دوچرخه سواری خاتم الانبیا می تواند میزبانی رقابت های آسیایی و جهانی دوچرخه سواری را بر عهده بگیرد.
عملیات اجرایی این پروژه در سال 75 آغاز و در سفر 2 سال قبل وزیر ورزش و جوانان به کرمان با تاکید بر تکمیل آن، به میزان 2 میلیارد تومان به اعتبارات آن اضافه شد.
** افتتاح زورخانه بین المللی کرمان
زورخانه بین المللی شهید ورزش کار مدافع حرم غلامرضا لنگری زاده نیز همزمان با افتتاح پیست دوچرخ سواری شهر کرمان با حضور وزیر ورزش و جوانان ، استاندار کرمان ، نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس و جمعی از مسئولان مورد بهره برداری قرار گرفت .
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان درحاشیه این آیین در جمع خبرنگاران افزود: برای ساخت زورخانه بین المللی شهید مدافع حرم غلامرضا لنگری زاده که از سال 86آغاز شده یک میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است .
محمدتقی امیری خراسانی با اشاره به اینکه زورخانه بین المللی کرمان ویژه مسابقات خاص و بین المللی است، اظهارداشت: ورزش استان کرمان در سال 95 رتبه 28 کشوری را داشته که این رتبه با 80 درصد رشد به رتبه سیزدهم کشوری در سال 96 رسیده است.
وی با تاکید بر اینکه استان کرمان بر اساس ظرفیت های خود باید جزو سه استان برتر کشور در حوزه ورزشی باشد، عنوان کرد: استان کرمان در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی 2018 جاکارتا، 23 نماینده داشته است که در نوع خود بی نظیر است.
امیری خراسانی افزود: با تدبیر استاندار کرمان قرار است بودجه های ورزشی بنگاه‌های بزرگ اقتصادی استان هدفمند شوند تا در حوزه حمایت از ورزش قهرمانی گام های بزرگ تری برداشته شود.
مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان صبح امروز (شنبه ) در قالب سفر یکروزه ای و بمنظور افتتاح چندین طرح ورزشی و شرکت در نشست هایی وارد این استان شده است .

http://www.javanannews.ir/fa/News/83809/زورخانه-بین-المللی-و-پیست-دوچرخه-سواری--کرمان--افتتاح-شد
بستن   چاپ