آریا جوان
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان سمنان :تکمیل از پروژه های مهم و اثر گذار کشور بارزترین عملکرد دولت تدبیر و امید است
سه شنبه 20 آذر 1397 - 13:02:20
آریا جوان - سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: تکمیل و بهره برداری از پروژه های مهم و اثر گذار کشور با استفاده از ظرفیتهای قانونی ایجاد شده بارزترین عملکرد دولت تدبیر و امید است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان ؛ محسن جهانشیر درباره مصوبات ورزشی سفر رئیس‌جمهوری به استان سمنان اظهار داشت: وزیر ورزش و جوانان به نمایندگی از رئیس‌جمهوری قول تأمین اعتبار استادیوم 15 هزار نفری و سالن سه هزار نفری شاهرود را داد تا در پایان سال 99 به بهره‌برداری برسد.
وی ادامه داد: سالن سه هزار نفری شاهرود تا پایان سال 99 به بهره‌برداری خواهد رسید و با تأمین اعتبار استادیوم 15 هزار نفری شاهرود، این پروژه‌ با تلاش شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در آینده نزدیک افتتاح می‌شود.
جهانشیر تأکید کرد: از اتفاقات مهم در جریان سفر رئیس‌جمهوری به استان، افتتاح استخر سرپوشیده بیارجمند بود که مردم این منطقه خیلی منتظر افتتاح چنین پروژه‌ای بودند و 25 میلیارد ریال برای این پروژه مهم ورزش آبی در بیارجمند هزینه شد.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان بیان کرد: وزیر ورزش و جوانان به‌عنوان مقام عالی دولت در شهرستان میامی حضور پیدا کرد و از این فرصت استفاده کردیم و ابتدا پس از ورود او، برنامه افتتاح پروژه استخر سرپوشیده بیارجمند را که از قبل برنامه‌ریزی کرده بودند، را با حضور مقامات استان مورد بهره‌برداری قرار دادیم.
جهانشیر بیان کرد: این استخر یک هزار و 100 مترمربع زیربنا دارد و 25 میلیارد ریال تا الآن هزینه این پروژه شده و اولین پروژه ورزش‌های آبی است که در شهر بیارجمند مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
وی تصریح کرد: این پروژه درمجموع به‌عنوان یکی از فضاهای بسیار خوبی مطرح است که از محل اعتبارات ماده 94 قانون برنامه توسعه یا همان 27 صدم درصد از 9 درصد مالیات بر ارزش‌افزوده در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی به اجرا می‌رسد.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان ادامه داد: اعتبارات خوبی در این رابطه دریافت کرده‌ایم و در بازه زمانی کمتر از یک سال، این پروژه را به بهره‌برداری رساندیم و در اختیار ورزشکاران و مردم این شهرستان قرار گرفت.
جهانشیر بیان کرد: دولت نگاه ویژه‌ای به مناطق کمتر توسعه‌یافته و کم‌برخوردار دارد؛ این پروژه ازجمله پروژه‌هایی بود که افتتاح و بارقه امیدی در منطقه ایجاد شد که در آینده روزهای بهتری را شاهد باشیم.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: تکمیل و بهره برداری از پروژه های مهم و اثر گذار کشور با استفاده از ظرفیتهای قانونی ایجاد شده بارزترین عملکرد دولت تدبیر و امید است.
وی تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان در جریان این افتتاح قول داد که تا پایان سال 97 عملیات اجرایی پروژه سالن مسابقاتی شهر بیارجمند را هم شروع کنیم و این سالن با استفاده از مشارکت بخش خصوصی که شورای اسلامی شهر و شهرداری بیارجمند هستند، مراحل اجرایی خود را بگذراند.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان ادامه داد: مسؤولان امر اسکلت این مجموعه را اجرایی خواهند کرد و در یک بازه زمانی یک ساله حداقل این پروژه را به بهره‌برداری می‌رسانند تا در اختیار ورزشکاران قرار گیرد.
جهانشیر بیان داشت: وزیر ورزش و جوانان به همراه فرماندار میامی در گلزار شهدای این شهرستان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند و بعد برنامه اجرایی شهرستان شروع شد.
وی تأکید کرد: از دیگر مصوبات ورزشی در جریان این سفر، شروع عملیات اجرایی پروژه سالن مسابقاتی شهر بیارجمند بود و این پروژه با مشارکت شورای اسلامی شهر و شهرداری تا پایان سال 97 شروع خواهد شد.
جهانشیر با اشاره به اینکه احداث زمین چمن مصنوعی در میامی هم از دیگر این پروژه‌ها بوده است، تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان قول تأمین اعتبار این پروژه را داده است.
وی تصریح کرد: وزیر ورزش و جوانان قول داد تا پایان سال بتوانیم عملیات اجرایی یک چمن مصنوعی را در میامی محقق کنیم که آرزوی مردم و ورزشکاران ما در این شهرستان است.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان اضافه کرد: در شهرستان میامی چند تیم فوتبال خیلی خوب داریم که در لیگ استان فعالیت دارند و هیچ‌گونه زمین چمنی ندارند و باید بتوانیم از این فرصت استفاده کنیم.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه یکی از پروژه‌های مهم که در جریان سفر رئیس‌جمهوری به استان سمنان قول تأمین اعتبار آن را از وزیر ورزش و جوانان گرفتیم، پروژه جانبازان و معلولان بود، اضافه کرد: بخشی از این پروژه تا پایان سال 98 به بهره‌برداری خواهد رسید.
جهانشیر با تأکید بر اینکه مشکل عمده و چالش اصلی استان سمنان در بخش ورزش نبود اسپانسر آن هم در استانی صنعتی است، تصریح کرد: اکثر هیأت‌های ورزشی با این مشکل بزرگ مواجه هستند.
وی با اشاره به اینکه قبلاً هم راهکار رفع مشکل اسپانسر و جذب آن را آشتی صنعت با ورزش بیان کردم، اظهار کرد: اگر این اتفاق در بدنه ورزش بیفتد، مشکل حامی مالی رفع می‌شود.
گفتنی است در دولت تدبیر و امید بیش از 43000مترمربع فضای ورزشی در قالب27 مکان ورزشی با هزینه ای بالغ بر530میلیارد ریال به استان سمنان افزوده شد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/84162/سرپرست-اداره-کل-ورزش-و-جوانان--سمنان---تکمیل-از-پروژه-های-مهم-و-اثر-گذار-کشور-بارزترین-عملکرد-دولت-تدبیر-و-امید-است
بستن   چاپ