آریا جوان
دکتر سلطانی فر در مراسم تقدیر از مددجویان معلول و قهرمان آسایشگاه کهریزک :
در آسایشگاه کهریزک کاری شبیه به معجزه انجام می شود / اولین بار سال 55 به آسایشگاه کهریزک آمدم
سه شنبه 20 آذر 1397 - 17:48:35
آریا جوان - وزیر ورزش و جوانان از خیران نیک اندیش برای اداره آسایشگاه کهریزک به نیکی یاد کرد و اظهار داشت : کاری که در اینجا به منظور ایجاد بستری مناسب برای هموطنان نیازمند ما ایجاد شده است کاری شبیه به معجزه است .


:small_orange_diamond: :small_orange_diamond: به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، دکتر مسعود سلطانی فر در مراسم تقدیر از مددجویان قهرمان آسایشگاه کهریزک اظهار داشت : یک روز واقعا به یادماندنی برای من ، همکاران و ورزشکاران سپری شد که در جمع مددجویان حضور پیدا کردیم . :small_orange_diamond: وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اولین حضورش در آسایشگاه کهریزک که در سال 1355 به اتفاق پدر و مادر محرومش و جمعی‌ از نیکوکاران اتفاق افتاد خاطر نشان ساخت : در آن زمان ساختمان کوچک و محقر و امکانات محدودی همراه با جمعی از سالمندان و مددجویان بودند و تلاش ویژه ای که برای خدمت رسانی به آنها با امکانات محدود صورت می گرفت . :small_orange_diamond: دکتر سلطانی فر گفت : آنچه در طی این سال ها در این مجموعه شاهد بودیم ، به جرات می توانم بگویم که معجزه اتفاق افتاده است و در حالی که هیچ گونه کمک دولتی انجام نشده اما همه اقداماتی که تحقق یافته و تاسیساتی که دایر شده و خدماتی که صورت گرفته و تلاش هایی که برای انسان‌های نیازمند انجام می شود و در این راه همراهی خیرین و مردم هم وجود داشته و با همتی در خور تحسین خدمت رسانی شده ،واقعا معجزه رخ داده است . :small_orange_diamond: وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت : خدا را شاکریم که این روحیه و حس انسان دوستی در بالاترین سطح در بین مردم وجود دارد و همه احساس می کنیم آنچه توان داریم باید در طبق اخلاص گذاشته و به هموطن خودمان کمک کنیم و اگر قرار است شور و شعفی باشد باید برای همه بوجود بیاید . :small_orange_diamond: دکتر سلطانی فر از تلاش های خیرخواهانه هیات امنا ، هیات مدیره ، کارمندان و همه زحمتکشان این مجموعه به نیکی یاد کرد و روحیه خوب مددجویان را که با کارکنان همکاری و تعامل خوب دارند ستایش کرد . :small_orange_diamond: وزیر ورزش و جوانان گفت : امیدوارم در استمرار خدمتگذاری بتوانیم ارتباط عمیق ورزشکاران با این مجموعه را گسترش دهیم .

http://www.javanannews.ir/fa/News/84219/در-آسایشگاه-کهریزک-کاری-شبیه-به-معجزه-انجام-می-شود---اولین-بار-سال-55-به-آسایشگاه-کهریزک-آمدم
بستن   چاپ