آریا جوان
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در حاشیه پویش سه شنبه های بدون خودرو:
سه شنبه های بدون خودرو حرکتی محیط زیستی با ماهیت ترویج ورزش دوچرخه سواری است / استان البرز از پیشگامان اجرای پویش سه شنبه های بدون خودرو است
سه شنبه 20 آذر 1397 - 17:48:43
آریا جوان - غفرانی با اشاره به این که " استان البرز از پیشگامان اجرای پویش سه شنبه های بدون خودرو است" گفت: سه شنبه های بدون خودرو حرکتی محیط زیستی با ماهیت ترویج ورزش دوچرخه سواری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ برنامه هفتگی سه شنبه های بدون خودرو اداره کل ورزش و جوانان استان البرز، صبح امروز باحضور اکبری مدیرکل ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری، شفقی فرماندار کرج، حکیمی مدیرکل حفاظت محیط زیست، غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز، شمیرانی معاون اداره کل و سرپرست هیئت ورزشهای همگانی استان، کولیوند معاون توسعه امور ورزش اداره کل در مهرشهر کرج برگزار شد.
امیر غفرانی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در حاشیه این برنامه با اشاره به لزوم پیگری و مداومت بر اجرای صحیح این طرح اظهار کرد: بدون تردید سه شنبه های بدون خودرو از برنامه های بسیار اثرگذار و فرهنگ سازی است که در راستای توسعه ورزش همگانی، حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از آلودگی هوا و ترافیک، بصورت هفتگی انجام می شود.
وی افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان البرز با درک این مهم، از ابتدای سال 96 تاکنون طی 80 هفته بدون وقفه و بصورت هفتگی با مشارکت اکثر دستگاههای استان اقدام به برگزاری این پویش کرده است.
غفرانی خاطرنشان کرد: در ابتدای کار که ما اقدام به اجرای این پویش کردیم، بسیاری این حرکت را کاری نمایشی و تبلیغاتی می دانستند، اما اکنون و پس از قریب به 18 ماه ادامه ی مستمر این برنامه، شاهد آن هستیم که عموم مردم و دستگاههای اجرایی متوجه اهمیت این پویش شده و ما را در این راه همراهی می کنند.
وی با اشاره به اجرای مداوم این طرح حتی در سطح شهرستانهای استان البرز، ادامه داد: بدون تردید اداره کل ورزش و جوانان استان البرز از پیشگامان اجرای پویش سه شنبه های بدون خودرو بوده و در این برنامه بزرگ همگانی به نوعی سرآمد کشور محسوب می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز عنوان کرد: سه شنبه های بدون خودرو نه تنها یک پویش تک بُعدی، بلکه از همه جهات از جمله توجه به ورزش همگانی، جلوگیری از آلودگی هوا، کاهش ترافیک و حفاظت از محیط زیست دارای اهمیت بوده و اثرگذار است.
وی تصریح کرد: امیدواریم در آینده ای نزدیک این طرح در سراسر کشور اجرایی شده، جدی گرفته شود و به فرهنگی مفید و سودمند در جامعه تبدیل شود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/84221/سه-شنبه-های-بدون-خودرو-حرکتی-محیط-زیستی-با-ماهیت-ترویج-ورزش-دوچرخه-سواری-است---استان-البرز-از-پیشگامان-اجرای-پویش-سه-شنبه-های-بدون-خودرو-است
بستن   چاپ