آریا جوان
با محوریت بررسی طرح همکاری های مشترک در زمینه ورزش و جوانان
نشست نمایندگان وزارت ورزش و جوانان و دفتر یونیسف برگزار شد
سه شنبه 20 آذر 1397 - 17:48:47
آریا جوان - نشست مشترک نمایندگان وزارت ورزش و جوانان و دفتر یونیسف در تهران با محوریت بررسی موضوعات طرح های همکاری مشترک این وزارتخانه در زمینه ورزش و جوانان در دفتر امور بین الملل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان نشست مشترک نمایندگان وزارت ورزش و جوانان و دفتر یونیسف در تهران با محوریت بررسی موضوعات طرح های همکاری مشترک این وزارتخانه در زمینه ورزش و جوانان در دفتر امور بین الملل برگزار شد .
این نشست مشترک میان نمایندگان وزارت ورزش و جوانان و دفتر یونیسف بر اساس برنامه کاری منعقده میان طرفین با حضور نمایندگان یونیسف در تهران، ماندانا رسولی مدیر کل دفتر امور بین الملل و علی رغبتی مدیر کل برنامه ریزی ورزش قهرمانی، حوریه نیک دست سرپرست دفتر سیاستگذاری و توسعه ورزش بانوان و داود نوری مشاور معاونت امور جوانان وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.
بر اساس این گزارش در این نشست محورهای اصلی مربوط به طرح های همکاری مشترک وزارت ورزش و جوانان ایران و یونیسف در زمینه ورزش و جوانان به شرح زیر عنوان شد:
موضوع انتخاب مجریان، شرکای اجرایی و مشاوران طرح ها و برنامه های پیشنهادی در سطح استانی و ملی و تعیین دقیق حوزه های کاری به جهت عدم همپوشانی کاری با سایر شرکای اجرایی تعیین محدوده جغرافیایی اجرای طرحهای پیشنهادی بالاخص در حوزه ورزش با اولویت استانهای حاشیه ای و مرزنشین محروم و نیز مناطق روستایی. موضوع جهت گیری طرح های پیشنهادی و تاکید بر کاربردی و عملیاتی بودن طرح های اجرایی و پرهیز از انجام طرح های صرفاً پژوهشی بهره گیری از خدمات مشاوره ای یونیسف در تعامل با مجموعه کارگزاری های ملل متحد در پیشبرد مجموعه طرح ها در حوزه های ورزش و جوانان

http://www.javanannews.ir/fa/News/84222/نشست-نمایندگان-وزارت--ورزش--و--جوانان--و-دفتر-یونیسف-برگزار-شد
بستن   چاپ