آریا جوان
برگزاری دومین نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت ورزش و جوانان با حضور معاون وزیر
سه شنبه 20 آذر 1397 - 22:10:49
آریا جوان - دومین نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر با محوریت حمایت از ترویج و اشاعه امر به معروف و نهی منکر در بخش ورزش و جوانان در سالن جلسات این وزارتخانه برگزار شد.


به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دومین نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر با محوریت حمایت از ترویج و اشاعه امر به معروف و نهی منکر در بخش ورزش و جوانان در سالن جلسات این وزارتخانه برگزار شد.
در این نشست که با حضور سرپرست معاونت امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی برگزار شد، جعفر سطوتی دبیر این شورا به تبیین اقدامات صورت پذیرفته توسط شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت ورزش و جوانان پرداخت.
بر اساس این گزارش دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد: حمایت از ترویج و اشاعه امر به معروف و نهی منکر در بخش ورزش و جوانان محور اصلی اقدامات این شورا است.
وی با بیان اینکه بخشی از اقدامات صورت پذیرفته توسط این شورا و برنامه های پیش بینی شده معطوف به مناسبت های مذهبی و ملی است، افزود: اقدامات وابسته به ساختار این شورا نیز از جمله مواردی است که تاکنون انجام شده است.
او پیش بینی جایگاهی در ساختار فدراسیون ها مرتبط با موضوع امر به معروف و نهی از منکر را از جمله اقدامات برجسته این شورا دانست و تصریح کرد: فدراسیون های ورزش ی پتانسیل بالایی برای کمک به تسریع مقوله امر به معروف و نهی از منکر در ورزش را داند.
سطوتی از مجمع دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه ها یاد کرد و خاطر نشان ساخت: هر یک از دبیران موظف اند در جلسات این مجمع نمایندگان مجموعه های ذیربط دستگاه مطبوع خود را نیز همراه خود کنند. حضور در این جلسات باعث ایجاد تعاملاتی می شود که میتواند راهگشای توسعه سازمانی وظایف سازمان ها در این حوزه به زیر مجموعه های آن ها شود.
برگزاری مراسم ایام ماه مبارک رمضان، مسابقات کتاب و کتابخوانی با محوریت موضوع امر به معروف و نهی از منکر، پیاده روی کارکنان وزارت به مناسبت ایام دهه ولایت از جمله برنامه هایی بود که مدیر کل دفتر فرهنگی در گزارش خود به اجرای آنها اشاره داشت.

http://www.javanannews.ir/fa/News/84256/برگزاری-دومین-نشست-شورای-امر-به-معروف-و-نهی-از-منکر-وزارت--ورزش--و--جوانان--با-حضور-معاون-وزیر
بستن   چاپ