آریا جوان
بازید مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و رسیدگی به شکایات از استان هرمزگان
سیروس احمدی : تکریم ارباب رجوع از محورهای مورد توجه وزارت ورزش وجوانان است
چهارشنبه 21 آذر 1397 - 16:13:55
آریا جوان - مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی ورسیدگی به شکایات و بازرس وناظر ارشد ماده 91 و92 وزارت ورزش وجوانان ضمن بازدید از اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان گفت :تکریم ارباب رجوع از محورهای مورد توجه وزارت ورزش وجوانان است.


به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان هرمزگان، سیروس احمدی به منظور رسیدگی به چگونگی عملکرد اداره کل ورزش وجوانان استان هرمزگان به این استان سفر کرد.
وی در بازدید دو روزه ای که از بخش های مختلف اداره کل داشت با همکاران این اداره کل دیدار و مشکلات کارکنان را جویا وعملکرد تمامی بخش ها را مورد بررسی قرار داد .
مدیر کل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی ورسیدگی به شکایات و بازرس وناظر ارشد ماده 91 و92 وزارت ورزش وجوانان درادامه با تبیین راهنمائی ها ، توصیه های لازم در جهت بهبود فرایند کاری ،در راستای ارائه خدمات بهینه به جامعه وتکریم ارباب رجوع به کارکنان و مسئولین مربوطه یادآوری کرد.
او اظهار داشت: راه اندازی میز خدمت در بهترین شکل و ارائه خدمات به مراجعین اداری در کمترین زمان ممکن باید در اولویت کاری این اداره کل قرار گیرد.
احمدی ضمن ابراز رضایت از اقدامات صورت گرفته در حوزه تکریم ارباب و رجوع در این اداره کل، رعایت قوانین و مقررات جاری در حوزه های مالی، اداری و حوزه حقوق شهروندی با هدف ارائه خدمت صادقانه به مردم شریف استان هرمزگان را مورد تاکید قرار داد .
این مقام مسوول در پایان سخنانش همچنین گفت : با تعامل و ارتباط درون و برون استانی با اعمال برنامه ریزی، پیگیری مجدانه ومدیریت مشارکتی ،زمینه های رشد و بالندگی ورزش استان بیش از پیش فراهم می شود .

http://www.javanannews.ir/fa/News/85141/سیروس-احمدی---تکریم-ارباب-رجوع--از-محورهای-مورد-توجه-وزارت-ورزش-وجوانان-است
بستن   چاپ