آریا جوان
سیاوشی: به دنبال پیشبرد برنامه های پارالمپیک 2020 توکیو هستیم/هدف گذاری های بازی های پاراآسیایی محقق شد
شنبه 24 آذر 1397 - 18:14:17
آریا جوان - نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش کردیم در کنار مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک، اهدافی که برای پارالمپیک 2020 توکیو مد نظر است را پیش ببریم.


به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان ، طیبه سیاوشی ن ماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در پایان مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک بیان کرد: انتخابات در فضای کاملا منظم برگزار شد و مشخص بود که برنامه ریزی ها از قبل انجام شده بود و انتخاب سیما لیموچی به عنوان نایب رئیس بانوان اتفاق خوبی بود. او ادامه داد: تمام این ساماندهی ها و برنامه ریزی ها در راستای توسعه ورزش جانبازان و معلولین است و تلاش تمام مسئولان این است که به رشد این ورزش کمک کنند.من هم به عنوان عضور ناظر حضور داشتم و تلاش بر این است که در کنار مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک بتوانیم اهداف و برنامه هایی که برای پارالمپیک 2020 توکیو مد نظر ما است را پیش ببریم. هدف گذاری که برای بازی های پاراآسیایی گذاشته بودیم محقق شد و در دوره های بعد هم همین طور خواهد بود. سیاوشی افزود: دو هفته پیش دعوتی از کمیته ملی پارالمپیک در کمیسیون فرهنگی مجلس داشتیم و برنامه و عملکرد بازی های پاراآسیایی را مورد ارزیابی قرار دادیم و خوشبختانه مباحثی که مطرح شد مورد استقبال مجموعه کمیسیون فرهنگی قرار گرفت و امیدوار هستیم که با جلساتی که داشتیم بحث اماکن و فضاهای ورزشی ویژه افراد جانبازان و معلولین را مورد حمایت و کمک از نظر بودجه قرار خواهیم داد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/85494/سیاوشی--به-دنبال-پیشبرد-برنامه-های-پارالمپیک-2020-توکیو-هستیم-هدف-گذاری-های--بازی-های-پاراآسیایی--محقق-شد
بستن   چاپ