آریا جوان
نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک گفت:حمایت مسئولان ورزش نیاز داریم
يکشنبه 25 آذر 1397 - 16:27:55
آریا جوان - سیما لیموچی نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک در پایان مجمع اتخاباتی این کمیته بیان کرد: وزارت ورزش و جوانان حمایت خیلی خوبی از ورزش پارالمپیک دارد و ما در مسیری قرار داریم که مانند گذشته هم به حمایت مسئولان ورزش نیاز داریم و اتفاقاتی که در حال رخ دادن است در راستای رشد ورزش پارالمپیکی کشور است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، سیما لیموچی نایب رئیس کمیته ملی پارالمپیک در پایان مجمع اتخاباتی این کمیته بیان کرد: وزارت ورزش و جوانان حمایت خیلی خوبی از ورزش پارالمپیک دارد و ما در مسیری قرار داریم که مانند گذشته هم به حمایت مسئولان ورزش نیاز داریم و اتفاقاتی که در حال رخ دادن است در راستای رشد ورزش پارالمپیکی کشور است .
او ادامه داد: سال گذشته اقدام خیلی خوبی در کمیته ملی پارالمپیک شکل گرفت و استراتژی های چهار سال آینده کمیته ملی تدوین شد و ما از طریق بررسی نقاط ضعف و قوت، فرصت ها اتفاقات خیلی خوبی را پیش بینی کردیم و به زیر ساخت های مهم پرداختیم .
لیموچی عنوان کرد: جنبش پارالمپیک و ورزشکارانی که در این زمینه فعالیت دارند به خودی خود هزینه سنگین دارد و در ورزش بوچیا که شدیدترین معلولیت دارند باید یک یا دو همراه در کنار این ورزشکاران حضور داشته باشد و تجهیزات گران است و ما با مشکل رفت و آمد طرف هستیم که در حال تلاشیم که این مشکلات را با حمایت مسئولان بر طرف کنیم .

http://www.javanannews.ir/fa/News/85585/نایب-رئیس-کمیته-ملی-پارالمپیک-گفت-حمایت-مسئولان-ورزش-نیاز-داریم
بستن   چاپ