آریا جوان
معاون وزیر ورزش و جوانان در مجمع ملی جوانان سراسر کشور به میزبانی البرز:
شبکه گردشگری و اشتغال‌زایی ایجاد شد / به 860 هزار متقاضی، 12 هزار میلیارد وام ازدواج اعطا شد
سه شنبه 27 آذر 1397 - 11:31:20
آریا جوان - محمد مهدی تندگویان با اعلام خبر ایجاد شبکه گردشگری و اشتغال‌زایی گفت: 12 هزار میلیارد تومان وام ازدواج به 860 هزار متقاضی اعطا شده است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز؛ محمدمهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در مجمع ملی جوانان سراسر کشور که به میزبانی استان البرز در دانشگاه کشاورزی امام خمینی (ره) برگزار شد، ضمن تشکر از مسؤولان استانی و رؤسای مجامع استانی سراسر کشور، اظهار کرد: انتخابات مجمع ملی در استان کرمان و با حضور معاون اول رییس جمهور برگزار خواهد شد.
وی با بیان این که "این آیین به ابتکار خود مجامع و تشکل‌ها صورت گرفت" ، افزود: چنین نشست‌هایی در طول سال برای ایجاد هماهنگی میان تشکلات برپا می‌شود.
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: رسالت اصلی ما اشتغال نیست بلکه مسؤول رسیدگی به اشتغال نهادهای مربوطه هستیم که در این راستا با بانک‌ها هماهنگی‌های لازم انجام شده است.
وی یادآور شد: در این میان پرداخت 130 میلیارد وام به تشکل‌ها در دستور کار قرار گرفت که این وام‌ها با بازپرداخت دو و چهار درصد هستند.
تندگویان از پرداخت وام‌ها و انجام تعهدات تا پایان سال جاری خبر داد و با اشاره به اینکه آمار ازدواج و درخواست وام در کشور افزایش یافته، بیان کرد: وزارت ورزش و جوانان در حوزه ازدواج بیش از 12 هزار میلیارد تومان به 860 هزار متقاضی وام داده است.
وی با بیان اینکه برخی از طرح‌ها در انتظار تایید و در حال بررسی هستند، گفت: آمار ارائه شده تا کنون بیانگر پرداخت 35 میلیارد تومان وام و بررسی طرح‌هایی به ارزش 65 میلیارد تومان است.
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از پرداخت وام ازدواج ظرف نهایت یک ماه خبر داد و افزود: سعی داریم با ارائه تسهیلات و تصحیح شرایط تضمین به سهولت کار متقاضیان وام ازدواج کمک کنیم.
وی با بیان اینکه شکل‌گیری مجمع ملی آرزوی 15 ساله سمن‌های کشور بوده است، گفت: این مجمع به تصویب شورای جوانان رسیده و در دست اجراست.
تندگویان به آینده روشن جوانان اشاره کرد و یادآور شد: از عمده اقدامات ما برای این قشر از جامعه می‌توان به ایجاد شبکه گردشگری و اشتغال‌زایی هزار نفره اشاره کرد.
وی از تشکیل سه شبکه تخصصی دیگر خبر داد و تصریح کرد: عملکرد شبکه‌های کارآفرین برای قوت گرفتن نیازمند کمک وزارت کار نیز است.
این مسؤول در پایان از وجود اعتبار 15 میلیارد تومانی وزارت کار در این حوزه خبر داد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/86594/شبکه-گردشگری-و-اشتغال‌زایی-ایجاد-شد---به-860-هزار-متقاضی،-12-هزار-میلیارد-وام-ازدواج-اعطا-شد
بستن   چاپ