آریا جوان
فرشاد پیوس در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان :
تحقق خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال دعای خیر هواداران را بدنبال دارد/ پیشکسوتان برای واگذاری ارجحیت دارند
سه شنبه 27 آذر 1397 - 17:22:28
آریا جوان - فرشاد پیوس با ابراز خرسندی از تصویب واگذاری پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی اظهار داشت: امیدوارم این بار شاهد رقم خوردن این اتفاق مهم باشیم و فرآیند خصوصی سازی تا پایان محقق شود و نافرجام باقی نماند چر ا که حق هواداران این دو تیم است که باشگاه های محبوب انها در یک شرایط ایده آل فعالیت کنند و قطعا پیشکسوتان بهترین افراد برای در اختیار گرفتن این باشگاه ها هستند .

مهاجم اسبق پرسپولیس و تیم ملی فوتبال در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان خصوصی سازی در ورزش را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: برای حرکت به سمت حرفه ای شدن واقعی بایید خصوصی سازی در ورزش به مرحله عمل در اید و در این زمینه نیز که وزارت ورزش و جوانان پیشقدم شد بهترین کار را انجام داده است و اگر تا پایان محقق شود قطعا دعای خیر هواداران را تا ابد به همراه خواهد داشت .
فرشاد پیوس ادامه داد: : امیدوارم این بار شاهد رقم خوردن این اتفاق مهم باشیم و فرآیند خصوصی سازی تا پایان محقق شود و نافرجام باقی نماند چر ا که حق هواداران این دو تیم است که باشگاه های محبوب انها در یک شرایط ایده آل فعالیت کنند و قطعا پیشکسوتان بهترین افراد برای در اختیار گرفتن این باشگاه ها هستند .
مهاجم اسبق تیم ملی فوتبال توانمکندی پیشکسوتان فوتبال رسپولیس را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: پیشکسوتان پرسپولیس که دور هم جمع شده ایم برای خرید این باشگاه اعلام آمادگی خواهیم کرد و امیدوارم با یک قیمت منطقی شرایطی ایجاد شواد که پیشسکسوتان این باشگاه که شایسته ترین افراد برای واگذاری هستند بتوانند این باشگاه را خریداری و سپس اداره کنند.
فرشاد پیوس گفت: قطعا وقتی پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس را در اختیار بگیرند هواداران هم خشنود و راضی هستند و برای آنها هم منافع باشگاه مهم است و قطعا مشارکت همدلانه و دلسوزانه ای خهواهند داشت و قطعا برنامه های اقتصادی نیز به خوبی به مرحله اجرا در می آید .
این مهاج نامدار فوتبال ایران ادامه داد: خصوصی سازی در باشگاه های پرسپولیس و استقلال مشخص شود یک کار فراموش نشدنی در ورزش ایران صورت می گیرد و شاهد رونق اقتصادی در باشگاه خواهیم بود و پیشکسوتان هم که واقعا استحقاق اداره این باشگاه را دارند می توانند بهترین شرایط اقتصادی را با کمک حامیان مالی ،خیرین و هواداران رقم بزنند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/86669/تحقق-خصوصی-سازی--پرسپولیس-و-استقلال-دعای-خیر-هواداران-را-بدنبال-دارد--پیشکسوتان-برای-واگذاری-ارجحیت-دارند
بستن   چاپ