آریا جوان
گرامیداشت یاد شهید تند گویان در جلسه روسای فدراسیونهای ورزشی با دکتر سلطانی فر
معاون ساماندهی امور جوانان : روسای فدراسیون های ورزشی توجه ویژه ای به استعدادهای جوان ورزشی در استان ها داشته باشند
چهارشنبه 28 آذر 1397 - 17:52:08
آریا جوان - نشست امروز وزیر ورزش و جوانان با روسای فدراسیون های ورزشی مصادف با سالروز شهادت شهید محمدجواد تندگویان بود که در این نشست با اهدای لوح تقدیری به فرزند ایشان محمدمهدی تندگویان یاد و خاطره او گرامی داشته شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان ،محمدمهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان که در جلسه روسای فدراسیونهای ورزشی با دکتر سلطانی فر سخن می گفت اظهار داشت :شهید تندگویان در 29 آذر 1368 پس از تحمل 11 سال شکنجه توسط رژیم بعثی در کشور به خاک سپرده شد.
او افزود : کارنامه شهدای انقلاب خود به خود نورانی است ولی وابستگانشان باید با خدمت به مردم خودشان سرنوشتشان را رقم بزنند.
معاون ساماندهی امور جوانان یاداور شد :شهید تندگویان در بخشی از نامه خود به معاون گاز وقت وزارت نفت از او خواست هرگز خدمات به مردم پس از انقلاب را با قبل از آن مقایسه نکند چرا که نیت رژیم قبل از انقلاب اصلا خدمت به مردم نبود.
او گفت : هیچوقت نباید بگوییم به نسبت سال قبل چقدر بیشتر خدمت کردیم چون همیشه به مردم بدهکاریم. باید بگوییم چه کارهایی باید انجام میدادیم و ندادیم و چقدر عثب هستیم.
تندگویان در ادامه سخنانش از از روسای فدراسیون های ورزشی خواست که توجه ویژه ای به استعدادهای جوان ورزشی در استان های مختلف داشته باشند .
او تاکید کرد : جوانان بسیار مستعدی در کل کشور داریم که با همت فدراسیونها شکو فا می شود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/86781/معاون-ساماندهی-امور-جوانان---روسای--فدراسیون-های-ورزشی--توجه-ویژه--ای-به-استعدادهای-جوان-ورزشی-در-استان-ها-داشته-باشند
بستن   چاپ