آریا جوان
در جلسه مشترک روسای فدراسیون ها با دکتر سلطانی فر
ژاله فرامرزیان: تا کنون 86 درصد اعتبارات مالی سال جاری به فدراسیون های ورزش ی پرداخت شده است
چهارشنبه 28 آذر 1397 - 22:45:07
آریا جوان - معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان در جلسه مشترک روسای فدراسیون ها با وزیر ورزش و جوانان گفت: امیدواریم همه فدراسیون های ورزش ی بستر لازم برای مکاتبات بدون کاغذ را فراهم کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در این نشست که عصر امروز در وزارت ورزش و جوانان برگزار شد ژاله فرامرزیان گفت: از فدراسیون های ورزش ی انتظار داریم بستر لازم برای حسابرسی تعهدی را فراهم کنند و این قضیه تا پایان سال الزامی است ولی تا الان فقط چند فدراسیون این بستر را فراهم کرده اند.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: پیرو تاکید دولت محترم برای مکاتبات بدون کاغذ و گسترش دولت الکترونیک از چند فدراسیون باقیمانده هم انتظار داریم سیستم مکاتبات بدون کاغذ خود را مثل سایر فدراسیون ها راه اندازی کنند.
فرامرزیان تاکید کرد: تا کنون 86 درصد اعتبارات به فدراسیون ها پرداخت شده ولی گزارش های لازم به تفکیک سرفصل به وزارت ورزش ارسال نشده است. ارسال این گزارش امکان پرداخت مرحله بعد را مهیا می کند.
وی در پایان گفت: تا کنون دو مرحله کمک 5 میلیاردی به هیات های ورزش ی استان ها واریز شده است که باید گزارش وصول و نحوه استفاده آن هم به وزارت ورزش و جوانان ارائه شود و پرداخت مرحله سوم منوط به ارسال این گزارش است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/86801/ژاله-فرامرزیان--تا-کنون-86-درصد-اعتبارات-مالی-سال-جاری-به-فدراسیون-های--ورزش-ی-پرداخت-شده-است
بستن   چاپ