آریا جوان
دکتر سلطانی فر در حاشیه افتتاح استخر شهدای صنعت نفت شهرستان ممسنی :
تا پایان سال پانصد پروژه را افتتاح و به بهره برداریخواهیم رساند
پنجشنبه 29 آذر 1397 - 21:10:02
آریا جوان - وزیر ورزش و جوانان در حاشیه افتتاح استخر شهدای صنعت نفت شهرستان ممسنی اظهار داشت : بیش از سه هزار پروژه نیمه تمام ورزش ی در کشور وجود دارد که برنامه ریزی کردیم تا پایان سال پانصد پروژه را افتتاح و به بهره برداری برسانیم .


به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و حوانان دکتر سلطانی فر افزود:در صددیم به مناسبت فجر چهلم انقلاب اسلامی تعداد بیشتری از پروژه های ورزش ی را افتتاح کنیم و فجر با شکوهی را برگزار کنیم .
وی گفت:تا پایان دولت هر ١٠ سالن ٦ هزارنفری که در کشور در حال احداث هستند .افتتاح و به بهره برداری می رسد
وزیر ورزش و جوانان توضیح داد:قطعا آثار و نتایج افتتاح پروژه های ورزش ی در سراسر کشور علاوه بر شور و شعف مردم و إمکان میزبانی رویدادهای مختلف ،در مسابقات بین المللی هم مشخص خواهد شد .
او اضافه کرد:از بیشتر از یکسال پیش که تیم ملی صعود مقتدرانه ای به جام جهانی داشتیم ، طی یک برنامه ریزی مشخص و با هماهنگی فدراسیون فوتبال تیم ملی در جام جهانی با حمایتی خوب و در گروهی موسوم به گروه مرگ حضور پیدا کرد.
وزیر ورزش و حوانان افزود:در این بین حمایت همه جانبه دولت ، وزارت ورزش و جوانان و هماهنگی فدراسیون فوتبال که در کمپ های خوبی در ترکیه و روسیه حضور یافتند و ١٠ بازی تدارکاتی هم انجام دادند که نتیجه اش در جام جهانی هم مشخص شد و بهترین نتیجه ایران در تاریخ جام جهانی رقم خورد .
او گفت:تیم ملی فوتبال کشورمان از بازیکنان خوب در همه پستها سود می برد و از کادر مربیگری خوبی برخوردار است و تمام حمایت های لازم صورت گرفته و همه منابع مورد نیاز ارزی و ریالی آنها هم تأمین شده است و امیدوارم در جام ملت ها به انتظار ٤٢ ساله ایران در قهرمانی این مسابقات پایان دهند

http://www.javanannews.ir/fa/News/86856/تا-پایان-سال-پانصد-پروژه-را-افتتاح-و-به-بهره-برداریخواهیم-رساند
بستن   چاپ