آریا جوان
نماینده مردم شهرستان های رفسنجان و انار خبر داد:
اختصاص 30 زمین چمن مصنوعی به شهرستان های رفسنجان و انار
شنبه 1 دي 1397 - 14:53:54
آریا جوان - نماینده مردم شهرستان های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی گفت: 30 زمین چمن مصنوعی در شهرستان های رفسنجان و انار به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، احمد انارکی محمدی، نماینده مردم شهرستان های رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اختصاص 30 زمین چمن مصنوعی به شهرستان های رفسنجان و انار گفت: تاکنون 6 زمین محلی در نقاط مختلف شهرستان های رفسنجان و انار با چمن مصنوعی پوشیده شده و به بهره برداری رسیده است.
وی افزود: زمین های باقی مانده به محض فراهم شدن زیرساخت ها و تایید کارشناسان مربوطه با چمن مصنوعی پوشیده شده و به بهره برداری خواهند رسید .
انارکی محمدی به جلسه ناصر شهبازی مجری پروژه‌های ورزشی شرکت مس و بخشداران شهرستان رفسنجان در دفترش اشاره و تصریح کرد: در این جلسه، مطالبات و مشکلات بخشداران در خصوص ورزش جوانان و لزوم ایجاد زیرساخت های ورزشی بیان و بررسی شد.
وی یادآور شد: برای جوانان و ورزش شهرستان راه های نرفته بسیاری داریم که امیدوارم با حرکت های خوبی که آغاز شده و حمایت های مجموعه ورزشی مس بتوانیم این کاستی ها را جبران کنیم .
انارکی لزوم توجه به فراهم کردن بستر مناسب ورزشی در حوزه انتخابیه اش را مهمترین گام برای ایجاد نشاط و دوری از انحرافات اجتماعی دانست.

http://www.javanannews.ir/fa/News/86914/اختصاص-30-زمین-چمن-مصنوعی-به-شهرستان-های-رفسنجان-و-انار
بستن   چاپ