آریا جوان
امیررضا خادم: بخش بزرگی از نشاط اجتماعی محصول تلاش مدیران ورزشی استان ها است
دوشنبه 3 دي 1397 - 12:19:31
آریا جوان - معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استانهای وزارت ورزش و جوانان گفت: بخش قابل توجهی از نشاط اجتماعی حاصل تلاش مسوولان ورزشی در استانها است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و‌جوانان، امیر رضا خادم که درنشست تخصصی مدیران کل ورزش و‌جوانان استانها با حوزه معاونت حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استانها سخن می گفت، ضمن خیر مقدم به حضار به بیان اهمیت تلاش های مدیران کل در بخش توسعه همه جانبه ورزش پرداخت.
او در ادامه بیان کرد که بخش قابل توجهی از نشاط اجتماعی حاصل تلاش مسوولان ورزشی در استانها ست که قابل تقدیر است.
خادم دربخش دیگران از سخنانش موضوع شفاف سازی در امور مالی ومالیاتی را مورد توجه قرار داد و تاکید کرد که موضوع مالیات به طور جدی پیگیری می شود و‌ مسولان فدراسیونها پاسخگو هستند و در این حوزه نیز باید شفاف سازی صورت بگیرد و مدیران کل این بحث را مورد توجه قرار دهند.
در ادامه موضوع شناسه هیاتهای ورزشی بیان شد و امین ستایش رییس اداره نظارت بر امور ثبت شرکتها و‌موسسات غیر تجاری نکاتی را در این باره توضیح داد.
وی در این جلسه توضیحاتی را جهت آشنایی حاضران در خصوص وظایف اداره کل ثبت شرکتها و تغییرات شرکتها و موسسات غیر تجاری ، شناخت مجموعه فعالیتها و برآورده کردن انتظارت مجموعه ها و همچنین امکان فراهم کردن زمینه خدمات بهتر را تبیین کرد.
ستایش همچنین توضیحات مختصری در خصوص ثبت رسمی شرکتها در توسعه تجارت ،ساختار و تاریخچه اداره کل ثبت بیان کرد و به اهمیت نقش ثبت شرکتها در حوزه های مختلف نظام جمهوری اسلامی پرداخت و گفت: تمامی فدراسیونها وهیاتهای ورزشی باید ثبت شوند.
در ادامه مدیران کل ‌استانها و کارشناسان حاضر سوالات و پیشنهادات خود را بیان کردند.
این نشست تخصصی در بخش اداره کل امور هماهنگی استانها با محوریت ایرج رحمانی مدیرکل امور استانها، حوزه بودجه سال 98 با حضور داود عزیزی مدیر کل امور مجلس، مباحث حقوقی با حضور مرتضی فلاح مدیرکل امور حقوقی و حوزه اشتغال با حضور بهمن نیکخو‌ مشاور معاونت حقوقی در نوبت صبح ادامه یافت.
در نوبت عصر این نشست، مباحث مربوط به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ،برنامه های فرهنگی، برنامه عملیاتی سال 98 با حضور عبدالحمید احمدی سرپرست معاونت فرهنگی و‌توسعه ورزشی همگانی به بحث و تبادل نظر گذاشته خواهد شد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/87020/امیررضا-خادم--بخش-بزرگی-از-نشاط-اجتماعی-محصول-تلاش-مدیران-ورزشی-استان-ها-است
بستن   چاپ