آریا جوان
دبیرکل کمیته ملی المپیک مطرح کرد:
برنامه های فدراسیون های تکواندو و وزنه برداری در ستاد عالی بازی های المپیک 2020 بررسی شد/ستاد عالی از رشته های مدال آور حمایت می کند
دوشنبه 3 دي 1397 - 16:38:04
آریا جوان - شاهرخ شهنازی گفت: جلسه ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک 2020 با محوریت بررسی شرایط فدراسیون های تکواندو و وزنه برداری به عنوان دو رشته مدال آور ایران برای کسب سهمیه برگزار شد .

شاهرخ شهنازی دبیرکل کمیته ملی المپیک در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان پیرامون جلسه امروز صبح ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک 2020 اظهار داشت : در جلسه امروز روسای فدراسیون های تکواندو و وزنه برداری به همراه سرمربیان تیم های ملی رشته متبوعشان توضیحاتی را پیرامون وضعیت فعلی و چگونگی فرآیند کسب سهمیه ارائه دادند.
شهنازی با بیان اینکه اعضای ستاد نیز نقطه نظرات خود را بیان کردند ادامه داد: روسای فدراسیون ها همچنین در این جلسه به مشکلات پیش روی خود پرداختند و حمایت ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک 2020 هم از آنها به عنوان رشته های مدال آور اعلام شد .
دبیرکل کمیته ملی المپیک تاکید کرد : در این جلسه مسئولین ذیربط فدراسیون های تکواندو و وزنه برداری هم قول دادند برای حضور قدرتمندانه در المپیک 2020 سهمیه های بیشتر به منظور مدال آوری را بدست آورند.
شاهرخ شهنازی حساسیت مردم و مسئولین روی رشته های مدال آور را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: قرار شد به دلیل اهمیت ویژه رشته های مدال آور تکواندو و وزنه برداری، پیش از پایان سال جاری جلسه دیگری هم در ستاد عالی حضور پیدا کنند تا به ابهامات و سوالاتی که وجود داشت پاسخ داده و شفاف سازی بیشتری را در راستای موضوعات مختلف مربوط به المپیک ارائه دهند .
دبیرکل کمیته ملی المپیک در پایان اظهار داشت: بر اساس اطلاعات و برنامه های فدراسیون ها، ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک کمک هایی که نیاز است را اعمال می کند .

http://www.javanannews.ir/fa/News/87039/برنامه-های-فدراسیون-های--تکواندو--و-وزنه-برداری-در-ستاد-عالی-بازی-های-المپیک-2020-بررسی-شد-ستاد-عالی-از-رشته-های-مدال-آور-حمایت-می-کند
بستن   چاپ