آریا جوان
هفتمین کنگره علمی مدیریت ورزش؛
فضلی: برای کسب سکوهای قهرمانی باید از آخرین تکنولوژی و یافته‌های علمی استفاده کنیم
سه شنبه 4 دي 1397 - 15:15:56
آریا جوان - رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان گفت: برای اینکه درست حرکت کنیم، نیاز است از تکنولوژی، فناوری و آخرین یافته‌های علمی مطلع باشیم تا پرچم جمهوری اسلامی ایران را در رویدادهای بین‌المللی به ویژه المپیک به اهتزاز درآوریم.

محمدرضا فضلی، رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان در مراسم افتتاحیه هفتمین کنگره علمی مدیریت ورزش ضمن اشاره به لزوم توسعه ورزش برای دستیابی به اهداف بزرگ و تأثیر آن در جوامع مختلف، اظهار داشت: به منظور موفقیت در بخش‌های مختلف ورزش باید توجه ویژه‌ای به پژوهش در این عرصه داشت تا بتوان با استفاده از مباحث علمی، بهترین عملکرد را ارائه کرد.
وی ادامه داد: ضمن قدردانی از میزبانی تبریز از هفتمین کنگره علمی مدیریت ورزش، ما در این کنگره سعی داریم چالش‌ها و راهکارهای توسعه ورزش قهرمانی را بررسی کنیم. مهم‌ترین هدف کنگره و کارگاه‌های پژوهشی که برگزار می‌شود، استفاده بهینه از منابع با مبناهای علمی و پژوهشی برای دست یافتن به هدف ارزشمند قهرمانی ایران و قرار گرفتن در سکوهای جهانی است.
فضلی افزود: شاهد برگزاری کنگره‌ای هستیم که بر اساس برنامه‌ریزی رویدادهای مرتبط با رویداد تبریز 2018 پیش بینی شده بود و امروز موفق شدیم با فراخوان و دعوت از سخنرانان، فرهیختگان و پژوهشگران عرصه ورزش دعوت کنیم تا در تبریز حضور پیدا کنند. دو هدف را دنبال می‌کنیم که یکی از آنها ارتقاء جایگاه ایران در المپیک با استفاده از فعالیت‌های علمی و پژوهشی است و دومین هدف نیز ایجاد فرصتی برای مخاطبان و فعالین استان آذربایجان شرقی و استان‌های هم‌جوار است تا از مباحث علمی و کارگاه‌های آموزشی کنگره بهره‌مند شوند.
رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت کسب سکوهای بین‌المللی گفت: کسب سکوهای قهرمانی قاره‌ای و المپیک مستلزم هزینه و حمایت‌های خاص است. بنابراین برای اینکه درست حرکت کنیم، نیاز است از تکنولوژی، فناوری و آخرین یافته‌های علمی مطلع باشیم تا پرچم جمهوری اسلامی ایران را در رویدادهای بین‌المللی به ویژه المپیک به اهتزاز درآوریم.
وی در پایان گفت: از مسئولان ارشد استان آذربایجان شرقی، مدیرکل ورزش و جوانان این استان، فدراسیون‌ها و همکارانم در مرکز مطالعات و پژوهش‌های راهبردی، اساتید و دانشجویان وزیر محترم که حمایت کرده‌اند قدردانی می‌کنم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/87208/فضلی--برای-کسب-سکوهای-قهرمانی-باید-از-آخرین-تکنولوژی-و-یافته‌های-علمی-استفاده-کنیم
بستن   چاپ