آریا جوان
دکتر سلطانی فر نگاه ویژه ای به عدم وابستگی باشگاه ها به دولت و به ویژه خصوصی سازی سرخابی ها دارد
چهارشنبه 5 دي 1397 - 10:59:26
آریا جوان - مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به اینکه واگذاری امور به مردم و بخش خصوصی از اهداف دولت تدبیر و امید است گفت: در بحث ورزش و باشگاه داری , وزیر ورزش و جوانان تاکید و نگاه ویژه ای بر عدم وابستگی باشگاه ها به دولت و به ویژه خصوصی سازی دو باشگاه بزرگ پرسپولیس و استقلال دارد.

مسعود شریعتی در این خصوص اظهار داشت: بدون شک خصوصی سازی یکی از مهمترین راهکارهای شکوفایی اقتصاد کشور است و از زمانی که دولت تدبیر و امید روی کارآمد، مسئله واگذاری شرکت های دولتی و میدان دادن به فعالیت های بخش خصوصی به یکی از مباحث روز تبدیل شد.
وی افزود: از زمان روی کار آمدن دولت یازدهم، وزارت ورزش تصمیم گرفت تا خصوصی سازی 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس را عملیاتی کند که با توجه به موضوعات مختلف در واگذاری این دو باشگاه پرطرفدار زمان واگذاری بطول انجامیده اما دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان عزم جدی برای تحقق این مهم دارند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ادامه داد: قطعا واگذاری دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی می تواند پیامدهای خوبی داشته باشد که امیدواریم این مهم در بهترین شکل و با بهترین راه حل اجرایی شود.
شریعتی خاطرنشان کرد: در هیچ جای دنیا دولت ها تیم داری و باشگاه داری نمی کنند و باید امور به مردم و بخش خصوص واگذار شود و قطعا نتایج بهتر و مطلوب تری هم خواهد داشت.

http://www.javanannews.ir/fa/News/87437/دکتر-سلطانی-فر-نگاه-ویژه-ای-به-عدم-وابستگی-باشگاه-ها-به-دولت-و-به-ویژه-خصوصی-سازی-سرخابی-ها-دارد
بستن   چاپ