آریا جوان
نشست مسئولین ورزش بانوان ادارات کل سراسر کشور با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان؛
موسوی سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان: سلامتی جامعه در گروه مادران و زنان تندرست و شاداب است
چهارشنبه 5 دي 1397 - 21:16:55
آریا جوان - زهرا سادات موسوی سرپرست معاوت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در این نشست گفت: توجه ویژه به دختران، زنان و مادران کشور افرادی سالم، با نشاط و سرزنده را در جامعه پرورش می دهد چرا که همه ما توسط مادران مان پرورش یافته ایم و یقیناً تفکرات و اندیشه ها و سبک زندگی وی در فرزندانش تاثیر مستقیم دارد.


به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی، سرپرست معاوت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با حضور در نشست روسای گروه توسعه بانوان ادارات کل سراسر کشور، از نقش سلامتی بانوان در توسعه جامعه سخن گفت.
زهرا سادات موسوی سرپرست معاوت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در این نشست گفت: توجه ویژه به دختران، زنان و مادران کشور افرادی سالم، با نشاط و سرزنده را در جامعه پرورش می دهد چرا که همه ما توسط مادران مان پرورش یافته ایم و یقیناً تفکرات و اندیشه ها و سبک زندگی وی در فرزندانش تاثیر مستقیم دارد.
وی افزود: برگزاری نشستهای تخصصی مسئولین ورزش بانوان ادارات کل استانها به منزله واکاوی مسائل و رفع مشکلات احتمالی است تا از نتیجه این نشست و برخاست ها به نفع بانوان فرهیخته کشورمان استفاده کنیم.
موسوی ادامه داد: توجه ویژه فدراسیونها به حوزه بانوان و حضور نائب رئیسان بانوان در استانها، می تواند مایه دلگرمی زنان استان‌ها و توسعه ورزش بانوان ااست.
سرپرست معاوت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در جمع مسئولین ورزش بانوان ادارات کل استانهای سراسر کشور از ارتقای آنان به سطح معاونت اداره کل خبر داده، افزود: با اجرایی شدن چارت سازمانی فعلی در وزارت ورزش و جوانان، مقدمات کار برای تسری آن به اداره کل استانها نیز در حال آماده سازی است که امیدوارم این امر تاثیر مستقیمی در افزایش سهم بانوان از زیر ساختارها، اعتبارات و فرصتهای به وجود آمده را در پی داشته باشد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/87562/موسوی-سرپرست-معاونت-توسعه-ورزش-بانوان--سلامتی-جامعه-در-گروه-مادران-و-زنان-تندرست-و-شاداب-است
بستن   چاپ