آریا جوان
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:
توجه به حوزه ورزش در برنامه ششم پس از پیروزی انقلاب اسلامی بی سابقه بوده است
شنبه 8 دي 1397 - 14:16:44
آریا جوان - حمیدرضا حاجی بابایی گفت: مجلس شورای اسلامی برای توسعه ورزش همگانی قوانین خوبی را وضع و در برنامه ششم توسعه کمک شایانی به ورزش کرده است و اختصاص اعتبار مورد نیاز به حوزه ورزش در برنامه ششم توسعه در تاریخ پس از پیروزی انقلاب اسلامی بی سابقه بوده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در جشن صعود تیم فوتبال تالار وحدت همدان به لیگ دسته سه کشور اظهار داشت: حمایت از تیم هایی که توانسته اند پس از سپری کردن یک دوره موفقیت آمیز، در لیگ های مهم کشوری حضور یابند، مهم و ضروری است.
وی بیان کرد: در فوتبال نیز همدان دارای چهار نماینده در لیگ های 2 و سه کشور است و باید از این تیم ها حمایت لازم صورت گیرد.
حاجی بابایی با تمجید از فعالیت باشگاه تالار وحدت مریانج به عنوان بخش خصوصی در ورزش گفت: این باشگاه سال هاست که در رشته های مختلف ورزشی بدون چشم داشت فعالیت داشته و افتخارات ارزنده نیز کسب کرده است.
وی با اشاره به رویکرد حمایتی مجلس از ورزش گفت: اختصاص 27 صدم از 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده برای توسعه ورزش در بخش های مختلف مطابق قانون برنامه ششم توسعه گام مهمی در کمک به توسعه ورزش است.
حاجی بابایی خاطرنشان کرد: اختصاص اعتبار مورد نیاز به حوزه ورزش در برنامه ششم توسعه در تاریخ پس از پیروزی انقلاب اسلامی بی سابقه بوده است.
وی افزود: برنامه ششم توسعه با توجه ویژه به ورزش بدون تردید باعث توسعه زیر ساخت ها و تقویت هیات های ورزشی خواهد شد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/88295/توجه-به-حوزه-ورزش-در-برنامه-ششم-پس-از-پیروزی-انقلاب-اسلامی-بی-سابقه-بوده-است
بستن   چاپ