آریا جوان
مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش:حوزه فرهنگی ورزش کارنامه قابل قبولی دارد
يکشنبه 9 دي 1397 - 13:37:46
آریا جوان - معاون تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه اقدامات خوبی در وزارت ورزش و جوانان در حوزه فرهنگی صورت گرفته اظهار داشت:حوزه فرهنگی ورزش کارنامه قابل قبولی دارد و تلاش می کنیم فعالیت های کلیه دستگاههای فرهنگی را در مدرسه تعمیم دهیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان مهرزاد حمیدی با بیان اینکه تربیت بدنی از لحاظ محتوی با فرهنگ آمیخته است گفت:حوزه فرهنگی ورزش کارنامه قابل قبولی دارد و تلاش می کنیم فعالیت های کلیه دستگاههای فرهنگی را در مدرسه تعمیم دهیم.
او با بیان اینکه اقدامات خوبی در وزارت ورزش و جوانان در حوزه فرهنگی صورت گرفته افزود: با همت وزارت ورزش و جوانان و پیگیری مجدانه شورای عالی انقلاب فرهنگی خوشبختانه نظام نامه فرهنگ ورزش کشور تصویب شد که جای قدردانی دارد.
معاون تربیت بدنی وزارت اموزش و مرورش اضافه کرد: در حوزه آموزش و پرورش سند تحول بنیادی را عملیاتی کردیم و مدرسه محوری را در تمام محورهای ورزش مد نظر قرار دادیم.
وی با توضیح این مطلب که در حال حاضر تمام المپیادهای و کانونهای ورزشی مدرسه محور شده اند و در داخل مدارس برگزار می شوند افزود: چهار و نیم میلیون دانش آموز در المپیاد های ورزشی شرکت کردند .
مهرزاد حمیدی با توضیح این مطلب که 33 هزار معلم ورزش و 270 هزار آموزگار آموزش و پرورش ماموریت دارند مسائل اخلاقی و فرهنگی را در کنار ورزش به دانش آموزان آموزش دهند اظهار داشت: نظام استعدادیابی منظمی در مدارس داریم و مدرسه محل جست و خیز و نشاط و شادابی شده است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/88530/مهرزاد-حمیدی-معاون-تربیت-بدنی-وزارت-آموزش-و-پرورش-حوزه-فرهنگی-ورزش-کارنامه-قابل-قبولی-دارد
بستن   چاپ