آریا جوان
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان:
وزارت ورزش همه امکانات را برای تیم ملی فراهم کرده/ «کی‌روش» یکی از با دانش‌ترین مربیان جهان است
دوشنبه 10 دي 1397 - 15:48:02
آریا جوان - ناظمی گفت: سیاست وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال همراهی، هماهنگی و تعامل دو جانبه با تیم ملی است لذا همه اقدامات و حمایت‌هایی که باید از تیم ملی صورت بگیرد، انجام شده است.


به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان «مازیار ناظمی» در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری شبستان با بیان اینکه سیاست وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال همراهی، هماهنگی و تعامل دو جانبه با تیم ملی است گفت: همه اقدامات و حمایت هایی که باید از تیم ملی صورت بگیرد، انجام شده است.
وی ادامه داد: رییس فدراسیون فوتبال نیز آن چه را که برای موفقیت تیم ملی ایران و شادی مردم نیاز بوده با وزارتخانه در میان گذاشته و اقدامات لازم را هم انجام داده است تا تیم ملی کشورمان بتواند بعد از 42 سال به فینال جام ملت های آسیا در امارات راه یابد.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه طبق گزارش فدراسیون فوتبال همه چیز مهیا و هماهنگ است بیان کرد: عرصه رقابت، عرصه بسیار سختی است، طی جلسه‌ای که با حضور مدیران روابط عمومی و مسئولان فدراسیون‌های ورزشی برگزار کردیم نه تنها مسئولان فوتبال بلکه تمام رشته‌های ورزشی دیگر هم آمادگی خود را برای حمایت از تیم ملی کشورمان اعلام کردند.
وی با بیان اینکه جام ملت‌های آسیا همزمان با ایام‌الله دهه فجر (12 بهمن) تمام می شود، تصریح کرد: ان‌شاءالله فتح جام ملت‌های آسیا توسط تیم ملی کشورمان برگ زرینی بر افتخارات دیگر عرصه‌های ورزشی برای میهن عزیزمان باشد.
ناظمی با بیان اینکه تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی، بسیار خوش درخشید خاطر نشان کرد: کسب 4 امتیاز یک نتیجه بسیار قابل توجه برای ما بود، بسیاری از تیم‌ها با همین 4 امتیاز به دور بعد راه یافتند در صورتی که اگر تیم ملی ما هم در آن گروه در چنین شرایطی قرار نمی گرفت و ده‌ها اما و اگرهای دیگر تیم ایران می توانست برای نخستین بار به دور بعد صعود کند.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه موفقیت‌ها و شایستگی‌های ما در حوزه فوتبال زیاد است اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان همه امکانات و حتی فراتر از آن را برای تیم ملی فراهم کرده است، آقای سلطانی‌فر ، وزیر ورزش و جوانان هم به جد پیگیر و رفع مسایل تیم ملی فوتبال کشورمان بودند، طبق گزارش‌های واصله تا این لحظ هیچ مشکلی خاصی وجود ندارد و همه چیز برای موفقیت تیم ملی فراهم است.
وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه برای افزایش روحیه بازیکنان چه اقداماتی صورت گرفته است افزود: جام ملت‌های آسیا تورنمنت بسیار سنگینی است، همه هم و غم سرمربی و کادر فنی موفقیت تیم ملی ایران است، بخش فرهنگی فدراسیون فوتبال از ماه های گذشته برنامه های فرهنگی مفصلی در دبی برای تماشاگران تدارک دیده است ، امیدواریم با حمایت و تشویق های هواداران خوبمان، تیم ملی کشورمان به فینال جام ملت های اسیا راه یابد.
ناظمی در پاسخ به این سئوال که شرایط تیم های حریف را چگونه ارزیابی می کنید تصریح کرد: آقای کی روش معتقد هستند، تیم های استرالیا، کره جنوبی و ژاپن بیشترین شانس برای حضور در مرحله نیمه نهایی جام ملت های اسیا را دارند ضمن این که به گفته ایشان تیم ایران هم در ضلع چهارم مرحله نیمه نهایی قرار خواهد داشت.
وی بیان کرد: امیدواریم تیم ملی ایران با توجه به قرعه خوبی که دارد بتواند به مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا راه یابد و با اقتدار از پس تیم های مقتدر این دوره بر آید.
رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه تیم ملی ایران راه دشواری در پیش دارد ، چون همه تیم ها برای کسب قهرمانی به میدان می آیند گفت: با وجود همه این مسایل ما بهترین بازیکانان آسیا را در اختیار داریم، حدود 11 الی 12 لژیونر از اقصی نقاط فوتبال جهان در تیم ملی کشورمان حضور دارند، یکی از بهترین، گران قیمت‌ترین و با دانش‌ترین مربیان جهان (کی روش) مربی تیم ملی ما است، پس هیچ نگرانی وجود ندارد، همه چیز برای موفقیت تیم ملی مهیا است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/88800/وزارت-ورزش-همه-امکانات-را-برای-تیم-ملی-فراهم-کرده--«کی‌روش»-یکی-از-با-دانش‌ترین-مربیان-جهان-است
بستن   چاپ