آریا جوان
شاهرخ شهنازی: کاراته توانمندی خوبی برای مدال های خوشرنگ المپیکی دارد
دوشنبه 10 دي 1397 - 20:52:30
آریا جوان - دبیرکل کمیته ملی المپیک نسبت به کسب مدال های المپیکی کاراته ایران ابراز امیدواری کرد و توضیحاتی را پیرامون اولین دوره بازی های ساحلی جهان ارائه داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ،شاهرخ شهنازی در حاشیه جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک 2020 به خبرنگاران گفت : برحسب تصمیمی که از قبل گرفته شده از رشته هایی که شانس مدال در المپیک دارند دعوت می کنیم که امروز نوبت کاراته بود. سرپرست فدراسیون همراه با سرمربیان مردان و بانوان آمده بودند توضیحات کامل در مورد تعداد سهمیه و شانس هایی که دارند را ارائه کردند. اعضا سوالاتی داشتند که آنها پاسخ های لازم را دادند. در بخش مردان امید زیادی به کسب مدال داریم در بخش بانوان هم گوش چشمی به مدال‌آوری داریم. درخواست فدراسیون هم حضور در مسابقات متعدد بود که امتیاز لازم کسب کنند و تعداد بیشتر نفرات در مسابقات اعزام شوند چون چهار سهمیه در مردان و چهار سهمیه در زنان می‌توانیم بگیریم.
دبیرکل کمیته ملی المپیک ادامه داد: قول‌های خوبی برای کسب مدال دادند و وزیرورزش و جوانان و رییس کمیته ملی المپیک هم قول دادند با رعایت صرفه جویی ها با قدرت از کاراته هم در اعزام ها و در حمایت از قهرمانان، تدبیر لازم را داشته باشند. تصور ما این است برنامه ای که در جلسه ای ارائه کردند انجام شود. کاراته فرصت خوبی برای کسب مدال در المپیک 2020 دارد.
شاهرخ شهنازی با بیان اینکه در این نشست درباره نخستین دوره بازی های ساحلی جهانی 2019 آمریکا، بحث و تبادل نظر شداظهار داشت : البته در زمینه کسب سهمیه برای حضور در این مسابقات، منتظر اعلام شرایط هستیم
پیش از این اعلام شده بود که برای حضور در این بازی ها، رشته کشتی تنها یک مرحله کسب سهمیه دارد، اما اکنون یک مرحله دیگر برای کسب سهمیه این رشته اضافه شده است.
دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: در رشته های فوتبال، بسکتبال، والیبال و کشتی اگر بتوانیم سهمیه کسب کنیم به این رویداد اعزام خواهیم شد. این بازی ها برای نخستین بار برگزار می شود و هنوز نظم و ترتیب خاصی ندارد.
شهنازی درباره مشخص شدن سرپرست کاروان ایران در بازی های المپیک 2020 توکیو، تصریح کرد: هنوز فرصت برای انتخاب سرپرست باقی است و امروز نیز به این موضوع نپرداختیم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/88850/شاهرخ-شهنازی---کاراته--توانمندی-خوبی-برای-مدال-های-خوشرنگ-المپیکی-دارد
بستن   چاپ