آریا جوان
راه اندازی میز خدمت در وزارت ورزش و جوانان
سه شنبه 11 دي 1397 - 17:16:05
آریا جوان - مدیر پروژه میز خدمت حضوری وزارت ورزش و جوانان ، ارائه خدمات سریع، آسان و به موقع، ارتقا رضایتمندی ارباب رجوع، طرح تکریم ارباب رجوع و حفظ حقوق شهروندی در نظام اداری را از مهمترین اهداف پروژه میز خدمت حضوری در وزارت ورزش و جوانان دانست .

نجم السادات عاملی مدیر پروژه میز خدمت وزارت ورزش و جوانان در گفتگویی اهمیت این پروژه را بر اساس اجرای بخشنامه ریاست جمهوری مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: به منظور دستیابی آسان و سریع مردم به خدمات دستگاه های اجرایی همچنین خدمات به موقع،ارتقا رضایتمندی ارباب رجوع و تکریم آنها و حفظ حقوق شهروندی در نظام اداری پروژه میز خدمت در وزارت ورزش و جوانان از 25 آبان ماه اجرایی شده است .
مدیر پروژه میز خدمت حضوری وزارت ورزش جوانان با اشاره به ستادی که پیش از آغاز این پروژه در وزارت ورزش و جوانان تشکیل شده است؛ توضیح داد: در این ستاد که با حضور مدیران ستادی و مسئولین مرتبط برگزار شد تصمیم گیری برای چگونگی اجرای این فرآیند به عمل آمد و در نهایت میز خدمت در وزارت ورزش و جوانان با نمایندگان از دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و شکایات، امور مشترک فدراسیون ها، امور پشتیبانی و رفاهی ،امور جوانان و انفورماتیک از 25 آبان ماه شروع به فعالیت و خدمت رسانی به مخاطبین برون سازمانی کرده است .
نجم السادات عاملی خاطرنشان ساخت: در میز خدمت حضوری وزارت ورزش و جوانان خدماتی ارائه می شود که مردم امکان دریافت آن خدمات را در قالب میز خدمت الکترونیکی ندارند یا خدماتی به مخاطبان و مراجعان ارائه خواهد شد که نیاز به احراز هویت باشد و از طرفی در پروژه میز خدمت حضوری خدماتی را ارائه می دهیم که فقط در اختیار دستگاه متبوع بوده و نیازی به تعاملات بین دستگاهی نداشته باشد.
مدیر پروژه میز خدمت حضوری از اجرای این پروژه در وزارت ورزش و جوانان ابراز رضایت کرد و اظهار داشت: قطعا با تدبیر و تلاش در راستای استمرار رضایتمندی مردم پیش خواهیم رفت تا بتوانیم به اهداف مهم این پروژه جامه عمل بپوشانیم .

http://www.javanannews.ir/fa/News/89075/راه-اندازی-میز-خدمت-در-وزارت--ورزش--و--جوانان
بستن   چاپ