آریا جوان
معاونت ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان وارد سیستان و بلوچستان شد
چهارشنبه 12 دي 1397 - 17:38:29
آریا جوان - ساعتی قبل محمدمهدی تندگویان معاونت ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان وارد فرودگاه زابل در شمال استان سیستان و بلوچستان شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان محمد جواد تندگویان صبح امروز به همراه امیر حسین آل اسحاق مدیرکل طرح های ملیوفراگیر جوانان جهت شرکت در همایش "رایحه ی مروت"وارد فرودگاه زابل شد و مورد استقبال کرد مدیرکل ورزش و جوانان ، فرماندار زابل و جمعی از مسئولین قرار گرفت .
غبار روبی گلزار شهیدان و دیدار و تجلیل از خانواده های معظم شهدا، حضور در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان سیستان و بلوچستان در شهرستان زهک ، تجلیل از فعالیت های خودجوش و مردمی سازمان های مردم نهاد، گروه های جهادی و تشکل های مردمی ، آئین کلنگ‌زنی خانه جوان شهرستان زهک، بازدید از هسته های کار و زندگی پایدار در دهستان ارباب ، بازدید از مجموعه ها و زیرساخت های ورزش ی در حال ساخت حوزه سیستان ( گود زورخانه ای، خانه کشتی و کبدی، خانه جوان و سالن ورزش ی شهید بنجار) و بازدید میدانی از روستاهای محروم شهرستان نیمروز مهمترین برنامه های سفر دو روزه معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش به حوزه سیستان است .
لازم به ذکر است؛ دبیرخانه جهادی وزارت ورزش و جوانان با همایش "رایحه مروت" در زابل که مقصد اول این طرح است آغاز به کار می کند .

http://www.javanannews.ir/fa/News/89345/معاونت-ساماندهی-امور--جوانان--وزارت--ورزش--و--جوانان--وارد-سیستان-و-بلوچستان-شد
بستن   چاپ