آریا جوان
یکصد و نود و دومین جلسه شورای معاونان
دستور دکتر سلطانی فر برای پیگیری معافیت سربازی مدال آوران بازیهای آسیایی
شنبه 15 دي 1397 - 19:26:28
آریا جوان - وزیر ورزش و جوانان گفت: اعطای معافیت سربازی به مدال آوران بازی های آسیایی بنا بر گزارش هایی که حوزه قهرمانی به من داده است، با نظم و وفق مقررات پیش می رود و دستور داده ام دفتر امور مشترک فدراسیون ها با جدیت پیگیر این موضوع باشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ، دکتر مسعود سلطانی فر در یکصد و نود و دومین جلسه شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به موفقیت‌های گسترده ورزش کاران ایرانی در سال جاری گفت: نتایج خیره کننده قهرمانان ایران که از جام جهانی روسیه آغاز شد و با رکورد شکنی مدال آوری در بازی‌های آسیایی و کسب مقام سومی بازی های پارآسیایی برای نخستین بار و همچنین کسب مقام هفتمی در المپیک جوانان ادامه یافت، سال موفقی را برای ورزش ایران رقم زد.
دکتر سلطانی فر ادامه داد: یکی دیگر از مواردی که با کمک ستاد کل نیروهای مسلح پیگیر آن بودیم، اعطای معافیت سربازی به مدال آوران بازی های آسیایی بود که با موافقت مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا همراه بود و بنا بر گزارش هایی که حوزه قهرمانی به من داده است این موضوع با نظم و وفق مقررات پیش می رود. دستور داده ام دفتر امور مشترک فدراسیون ها با جدیت پیگیر معافیت مدال‌آوران بازی‌های آسیایی باشد.
وزیر ورزش و جوانان از ادامه افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های ورزش ی به مناسبت فجر چهلم انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: مطابق وعده ای که به مردم دادیم، تا دهه فجر انقلاب اسلامی، پروژه های بزرگ و ملی را در استان های مختلف افتتاح و در اختیار مردم و ورزش کاران قرار خواهیم داد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/90716/دستور-دکتر-سلطانی-فر-برای-پیگیری-معافیت-سربازی-مدال-آوران-بازیهای-آسیایی
بستن   چاپ