آریا جوان
یادداشت معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در سالروز یادبود جهان پهلوان تختی:
تختی نماد پهلوانی، جوانمردی و عشق به مردم است
دوشنبه 17 دي 1397 - 14:54:56
آریا جوان - معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در گرامیداشت یاد و نام جهان پهلوان تختی در پنجاه و یکمین سالگرد درگذشت اسطوره ورزش ایران متنی را منتشر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان در گرامیداشت یاد و نام جهان پهلوان تختی در پنجاه و یکمین سالگرد درگذشت اسطوره ورزش ایران متنی را منتشر کرد که به شرح ذیل است: تختی نماد پهلوانی، جوانمردی و عشق به مردم است.
مردی که در زندگی ورزش ی خود همواره به عشق مردم و همراه با مردم در همه صحنه ها حضوری معنادار داشت و توانست با منش و و رفتار پهلوانانه خود در دل مردم محبت و نفوذی عمیق ایجاد کند.اینک و باگذشت ٥١ سال واقعه تلخ ١٧ دی ماه، نام تختی و منش و مرام او در دل ها و اذهان جامعه زنده است و چراغ پهلوانی با نام او نورافشانی می کند.
تختی نماد پهلوانی در ورزش است همچنان که پهلوانی نماد ماندگاری و جاودانگی در اذهان مردم و جامعه است.جامعه ورزش به داشتن اسطوره ای به نام تختی به خود می بالد و بدون شک همه قهرمانان و ورزش کاران در مسیر ورزش ی خود با تأسی به تختی راه پهلوانی را همراه با قهرمانی دنبال خواهند نمود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/91710/تختی-نماد-پهلوانی،-جوانمردی-و-عشق-به-مردم-است
بستن   چاپ