آریا جوان
رویداد پیش شتابدهی «رویش تِک»
چهارشنبه 19 دي 1397 - 20:11:49
آریا جوان - رویداد پیش شتابدهی «رویش تِک» را مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی (رویش) با همکاری دانشگاه شهیدرجایی با محور اینترنت اشیاء در مدیریت منابع آب و انرژی و کشاورزی هوشمند برگزار خواهد کرد.

با هدف برگزاری بهتر رویداد پیش شتابدهی «رویش تِک» و حضور افراد خبره در حوزه‌ی کسب‌و‌کار به‌عنوان منتور و مربی و مشاور، تفاهم‌نامه‌های همکاری با این سازمان‌ها منعقد شده است: باشگاه کارآفرینی تیوان، کارخانه نوآوری های‌وی، آکادمی یونیتک، انجمن بلاک‌چین سازمانی، جامعه‌ی آزاد رایانش اَبری، شتاب‌دهنده‌ی آی‌تِک، مرکز آموزش نیرا سیستم، شتاب‌دهنده‌ی منش و شتاب‌دهنده‌ی دیموند. این رویداد از 6 بهمن تا 7 اسفند جاری از ساعت 14 تا 19 طی 21 نیم‌‌روز کاری در کارخانه‌ی نوآوری های‌وی برگزار می­‌شود. در این رویداد، 105 ساعت کارگاه­ آموزشی و کاربردی رایگان با موضوعاتی ازاین‌دست برگزار می‌شود: شبکه‌سازی و تیم‌سازی، مهارت‌های فردی، سبک زندگی استارتاپی‌، استارتاپ ناب، تفکر طراحی، خلق برند، مدل‌های کسب‌وکار، مدل‌های درآمدی، آشنایی با انواع سهام، نحوه‌ی ارائه به سرمایه‌گذار، مسائل حقوقی استارتاپ‌ها و... . افزون‌براین، باز­ی‌های جذاب و کاربردی همچون یخ‌­شکن، اتاق فرار، بازی سرمایه‌گذاری و... انجام می‌شود. درحقیقت در این رویداد، یاد می‌گیریم چگونه با مشکلات راه‌اندازی کسب‌و‌کار دست‌وپنجه نرم کنیم و با کمترین هزینه کسب‌و‌کارمان را بسنجیم و اصلاح کنیم. در روز آخر رویداد (دمو دی)، تیم‌ها طرح‌های استارتاپی خود را به سرمایه‌گذار ارائه خواهند کرد و تیم‌های برتر انتخاب می‌شوند. سؤالاتی که ممکن است در ذهنتان مطرح شود
حضور در این رویداد برایم هزینه‌ی جانبی دارد؟ نه، شما برای ثبت‌نام، پذیرایی، حضور در کارگاه‌­های آموزشی و استفاده از فضای کار اشتراکی هیچ هزینه‌­ای پرداخت نمی­‌کنید. ثبت‌نام چگونه انجام خواهد شد؟ ثبت‌نام به‌صورت آنلاین و صرفا ازطریق وب‌سایت ایوند و با تکمیل فرم ثبت‌نام انجام می­‌شود. در حوزه‌ی اینترنت اشیاء در مدیریت انرژی و منابع آب و کشاورزی هوشمند صرفا ایده دارم و تخصصی ندارم، می‌توانم در رویداد شرکت کنم؟ بله، مشروط به اینکه قبل از شروع رویداد، تیم خود را تکمیل کنید. اگه تیم یا ایده جذاب باشد، در جلسه‌ی مصاحبه به شما کمک خواهد شد. حضور در رویداد به چه افرادی توصیه می‌شود؟ تیم‌ها یا افرادی که ایده‌ه­ایی مشخص در حوزه‌ی اینترنت اشیاء و کشاورزی هوشمند دارند. تیم‌ها یا افرادی که به‌دنبال رشد و ارتقای خود در حوزه‌ی کسب‌و‌کار هستند. افرادی که دوست دارند یاد بگیرند و معتقدند مطالب بسیاری برای یادگرفتن وجود دارد. شما می‌توانید با مراجعه به لینک http://Evnd.co/99jzr و تکمیل فرم مرتبط، برای حضور در این رویداد ثبت‌نام کنید. همچنین، ازطریق وب‌سایت www.Rooyesh.ir می‌توانید اطلاعات بیشتری از این رویداد کسب کنید. علاوه‌براین، با عضویت در کانال تلگرامی این رویداد به آدرس Rooyeshtech2019@، می‌توانید اخبار مرتبط به رویداد را دنبال کنید. شماره‌تماس 88930150 داخلی 441 از ساعت 8 تا 16 پاسخ‌گوی پرسش‌های شما است.

http://www.javanannews.ir/fa/News/92445/رویداد-پیش-شتابدهی-«رویش-تِک»
بستن   چاپ