آریا جوان
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان :
تعادل و توازن دو سیاست ورزش و جوانان استان سمنان خواهد بود
پنجشنبه 20 دي 1397 - 16:22:43
آریا جوان - مدیرکل جدید ورزش و جوانان استان سمنان بابیان اینکه تعادل و توازن اعتبارات و اقدامات دو سیاست این اداره کل است، گفت: به دنبال توسعه متوازن ورزش در استان خواهیم بود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان ؛ مجتبی جان‌علی غروب چهارشنبه در مراسم معارفه خود به سمت مدیرکلی ورزش و جوانان استان سمنان با حضور خادم معاون وزیر ورزش، ضمن بیان اینکه در مدت مدیریت جدید حوزه ورزش و جوانان از تمام ظرفیت‌های استان سمنان بهره‌برداری خواهد شد، تأکید کرد: تعادل و توازن دو سیاست اداره کل ورزش و جوانان خواهد بود تا شاهد رشد و توسعه یکسان تمام بخش‌های ورزشی در این استان مستعد باشیم.
وی بابیان اینکه استان سمنان دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی درزمینهٔ پرورش استعدادهای ورزشی است، افزود: دومین ویژگی بارز این استان توانمندی در میزبانی از رویدادهای مهم ورزشی و اردوهای تیم‌های ملی است که امیدواریم درزمینهٔ بهره‌برداری از امکانات این حوزه نیز موفق عمل کنیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان بابیان اینکه به‌کارگیری ظرفیت سازمان‌های مردم‌نهاد فعال درزمینه‌های اجتماعی، فرهنگی، جوانان، ورزشی و همچنین هیئت‌های ورزشی یکی دیگر از اولویت‌های این اداره کل خواهد بود، تأکید کرد: حوزه جوانان یکی از مسائلی است که قطعاً طی ماه‌های آینده در سطح استان به آن نگاه ویژه‌ای خواهد شد.
جان‌علی با دعوت از پیشکسوتان و اهالی ورزش برای همراهی در مدیریت ورزش استان سمنان ، تأکید کرد: از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز می‌خواهیم تا در اجرای سیاست‌های حوزه جوانان و همچنین ترویج ورزش همگانی و قهرمانی در کنار ما باشند.
در این مراسم حکم انتصاب جان علی به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان از سوی خادم معاون وزیر ورزش و جوانان اعطا شد و از خدمات فتاحی و جهانشیر تقدیر به عمل آمد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/92632/تعادل-و-توازن-دو-سیاست-ورزش-و-جوانان-استان--سمنان--خواهد-بود
بستن   چاپ