آریا جوان
وزیر ورزش و جوانان با امام جمعه کاشان دیدار کرد
سلطانی فر: برای ارتقا سطح سلامتی و نشاط جامعه باید فضاهای ورزشی را توسعه دهیم/ 500 پروژه ورزشی در سراسر کشور تا پایان سال افتتاح خواهیم کرد
پنجشنبه 20 دي 1397 - 21:22:12
آریا جوان - وزیر ورزش و جوانان در دیداربا امام جمعه کاشان گفت :امسال حدود 500 پروژه ورزشی در سراسر کشور تا پایان سال افتتاح خواهیم کرد که یک رکورد ویژه بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان،دکتر سلطانی فر اظهار داشت :تیم ملی فوتبال ایران در سخت ترین گروه ممکن بهترین نتیجه تاریخ حضورش در جام جهانی را گرفت به طوری که مقام معظم رهبری هم از تلاش ملی پوشان تقدیر و تشکر کرد.
وی در ادامه توضیحاتی را پیرامون سفر به استان کاشان ارائه کرد و افزود: از پروژه های ناتمام ورزشی عمرانی کاشان بازدید کردیم و سعی خواهیم کرد تا دو سال آینده با همکاری های استانی آنها را به اتمام برسانیم.
وزیر ورزش و‌جوانان یاداور شد: امسال حدود 500 پروژه ورزشی در سراسر کشور تا پایان سال افتتاح خواهیم کرد که یک رکورد ویژه بود.
وی گفت:امسال سال پر رویدادی را در ورزش بین المللی داشتیم که به لطف خدا در اکثر آنها نتایج خوبی گرفتیم.
دکتر سلطانی فر افزود: در بازی های آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا بهترین نتایج تاریخ را گرفتیم و برای اولین بار همزمان دو تیم بزرگ فوتبال ما به جمع 8 تیم برتر آسیا رسیدند که یک تیم هم در فینال داشتیم.
او تاکید کرد : ورزش نیاز اساسی جامعه است و باید بیش از این ها برای جوانان کشورمان تلاش کنیم و فضای ورزشی ایجاد کنیم تا سلامت و نشاط جامعه تضمین شود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/92714/سلطانی-فر--برای-ارتقا-سطح-سلامتی-و-نشاط-جامعه-باید-فضاهای--ورزشی--را-توسعه-دهیم--500-پروژه--ورزشی--در-سراسر-کشور-تا-پایان-سال-افتتاح-خواهیم-کرد
بستن   چاپ