آریا جوان
فناوری خودران و ربات کالارسان کنتیننتال در CES 2019 رونمایی شد
پنجشنبه 20 دي 1397 - 21:39:54
آریا جوان - کنتیننتال در نمایشگاه CES 2019 از خودرو و ربات‌های کالارسان خودران رونمایی کرد که می‌توانند آینده‌ی تحویل کالا و بسته‌های پستی را متحول کنند.

کنتیننتال به CES آمده است تا چگونگی استفاده از خودروی خودران برای جابجایی ربات کالارسان (Delivery Robot) را نشان دهد. این ربات‌ها می‌توانند بسته‌های پستی را به‌طور مستقیم به مصرف‌کنندگان تحویل دهند. خودروی خودران مورد بحث که Continental Urban Mobility Experience یا (CUbE) نامیده می‌شود، وسیله‌ای برای استفاده در بازار است تا به نیاز روبه‌رشد مردم برای حمل کالا در مناطق پرجمعیت پاسخ دهد.
رالف لوکسمن ، مدیر بخش سیستم‌ها و فناوری کنتیننتال می‌گوید: با کمک ربات کالارسان خودران، چشم‌انداز کنتیننتال برای حمل‌ونقل یکپارچه می‌تواند تا درب منزل نیز گسترش یابد. چشم‌انداز ما شامل یک خودروی خودران می‌شود که ربات‌‌ها را در خود حمل می‌کند و با همدیگر تیمی کارآمد برای تحویل کالا تا درب منزل مصرف‌کنندگان تشکیل می‌دهند. هر دوی این وسایل برقی و خودران هستند و می‌توانند براساس تکنولوژی مقیاس‌پذیر مشابهی طراحی شوند و کار کنند. مقاله‌های مرتبط:
کنتیننتال، CUbE را برای آزمایش‌های خودران به فرانکفورت می‌برد ربات‌های خودران به یاری پلیس دبی می آیند
باتوجه‌ به‌ گفته‌های مسئولان Continental، تحویل کالا و بسته‌های پستی به مناطق مسکونی بازار رو به رشدی است؛ به این معنی که هزینه‌ی تحویل به ازای هر ساعت، تبدیل به معیار مهم دیگری در زندگی افراد می‌شود. در نتیجه این شرکت تحویل کالا را به‌عنوان بخشی جدایی‌ناپذیر از خدمات حمل‌ونقل شهری در آینده می‌بیند؛ بنابراین خودروی خودران CUbE را برای حمل ربات‌های خودران و تحویل نهایی کالاها و بسته‌های پستی پیشنهاد می‌کند. جرمی مک‌کلین ،‌ مدیر کنتیننتال در این زمینه گفت: چالش‌های ما برای ربات کالارسان دقیقا برابر مسائلی هستند که هم‌اکنون برای خودروهای خودران حل می‌کنیم. به‌علاوه ربات‌های تحویل خودران به همان تکنولوژی پیشرفته و مدرن نیاز دارند که خودروهای خودران نیز به استفاده می‌شود.
درنهایت با درنظرگرفتن اینکه چه مقدار از تحویل در طول روز انجام می‌شود، تیمی هماهنگ از خودرو و ربات‌های خودران می‌توانند کارایی بسیار بالایی داشته باشند. البته باید این مسئله را هم در نظر گرفت که اکثر افراد در طول روز به محل کار یا مدرسه می‌روند و می‌توان به کمک ربات‌های خودران در ساعاتی که ترافیک کمتر باشد، تحویل کالا یا بسته‌های پستی را انجام داد.



برای مشاهده کلیه اخبار و مقالات و تماشای ویدیوهای مرتبط با نمایشگاه به صفحه اختصاصی CES 2019 مراجعه کنید.

http://www.javanannews.ir/fa/News/92765/فناوری-خودران-و-ربات-کالارسان-کنتیننتال-در-CES-2019-رونمایی-شد
بستن   چاپ