آریا جوان
در جمع خیرین و ورزش کاران کاشان
دکتر سلطانی فر: پروژه عمرانی سالن سه هزار نفری کاشان بعد از ده سال توقف از سر گرفته خواهد شد
جمعه 21 دي 1397 - 00:58:00
آریا جوان - وزیر ورزش و جوانان در جمع خیرین و ورزش کاران کاشان گفت :پروژه عمرانی سالن سه هزار نفری کاشان بعد از ده سال توقف از سر گرفته خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دکتر سلطانی فر در این مراسم ضمن تقدیر از حمایت شایسته خیرین کاشان از ورزش این شهر گفت: شکر خدا با این حمایت و اراده مسئولین شاهد رشد روزافزون ورزش در این منطقه هستیم.
وزیر ورزش و جوانان سپس با اشاره به شرایط سخت کنونی کشور گفت: امروزه همه مسئولین دولت تلاش می کنند بر اثر تحریم های غیر قانونی که دشمن بر ما تحمیل کرده فشار زیادی متوجه مردم نشود و قطعا با عزم و اراده مردم مثل 40 سال گذشته از این گردنه خطرناک هم عبور می کنیم.
دکتر سلطانی فر ادامه داد: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هستیم و طی این سال ها در ورزش و حوز های مختلف بسیار پیشرفت کرده ایم و به افتخاراتی دست یافتیم.
وزیر ورزش و جوانان با اشاره به 16 دوره حضور ایران در المپیک که 8 دوره آن بعد از انقلاب بود بیان داشت: در بزرگترین آوردگاه ورزش یعنی المپیک قبل از انقلاب تنها 4 مدال طلای المپیک داشتیم که پس از انقلاب به 16 مدال طلا رسید، در حوزه عمرانی نیز پس از انقلاب حدود 6 برابر نسبت به قبل از انقلاب پیشرفت داشتیم و هنوز هم پروژه های در حال ساخت داریم که با افتتاح آنها این امار 9 برابر خواهد شد.
دکتر سلطانی فر در پایان تاکید کرد: امیدوارم در کاشان همچون گذشته شاهد بروز استعدادهای برتر در حوزه ورزش باشیم. حدود 321 پروژه عمرانی ورزش ی در سراسر کشور توسط خیرین در دست اقدام است که تا پایان امسال 25 پروژه به اتمام می رسد.
امیدواریم شاهد بروز استعدادهای جدید ورزش ی از کاشان در تیم ملی های مختلف باشیم. روند تکمیل استادیوم 3000 نفره کاشان هم که 10 سال متوقف شده بود از ابتدای 98 شروع خواهد شد و سعی می کنیم دوساله تکمیل و افتتاح شود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/92768/دکتر-سلطانی-فر--پروژه-عمرانی-سالن-سه-هزار-نفری-کاشان-بعد-از-ده-سال-توقف-از-سر-گرفته-خواهد-شد
بستن   چاپ