آریا جوان
تيم فوتسال زنان ايران با کرواسي ديدار دوستانه برگزار مي کند
دوشنبه 21 بهمن 1392 - 2:25:02 PM
ايرنا
ليلا يارمحمدي افزود: تاريخ دقيق اين بازي پس از اعلام رسمي فدراسيون کرواسي مشخص مي شود.

وي اظهار کرد: از هفتم فروردين ماه اردوي آماده سازي تيم ملي فوتسال زنان آغاز مي شود و بازيکنان تمرينات خود را زير نظر کادر فني آغاز مي کنند.

يارمحمدي خاطر نشان کرد: قرار است در تاشکند تورنمنت چهارجانبه اي برگزار شود، اما هنوز اطلاعي از تيم هاي شرکت کننده در اين بازي ها نداريم و منتظر پاسخ به نامه فدراسيون فوتبال کشورمان از سوي ازبکستان هستيم تا پس از ارزيابي، تصميم گرفته شود که آيا تيم به مسابقات اعزام شود يا خير.

وي بيان داشت: در هر صورت بازي با کرواسي و رقابت با ديگر حريفان احتمالي باعث مي شود تا تيم ملي با آمادگي خوبي به رقابت هاي جام ملت هاي آسيا به ميزباني ويتنام (ارديبهشت سال 93) اعزام شود.

رييس دپارتمان کميته فوتسال زنان گفت: تورنمنت جام بين قاره اي هم از 23 تير تا اول مرداد سال 93 در کويت برگزار مي شود که تيم هاي گواتمالا، کويت، ايران، کاستاريکا، مصر و آرژانتين براي حضور در آن اعلام آمادکي کرده اند و تيم هاي ژاپن و برزيل نيز مهلت خواسته اند تا براي اين بازي ها آمادگي خود را اعلام کنند.

وي خاطر نشان کرد: همزمان با اين تورنمنت، کشور امارات هم تورنمنتي را در نظر گرفته که اعلام کرده ايم تيم ملي زير22 سال در اين بازيها حضور خواهند داشت که البته حضور در بازيهاي فوق بستگي به موافقت کادر فني و فدراسيون فوتبال دارد.


http://www.javanannews.ir/fa/News/930/تيم-فوتسال-زنان-ايران-با-کرواسي-ديدار-دوستانه-برگزار-مي-کند
بستن   چاپ