آریا جوان
فراخوان دعوت به همکاری از سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه ورزش روستایی عشایری
چهارشنبه 26 دي 1397 - 19:27:38
آریا جوان - دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان از سازمان های مردم نهاد قعال در حوزه توسعه ورزش روستایی و بازی های بومی محلی دعوت به همکاری کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در متن این فراخوان توسط رضا حجتی مدیر کل دفتر توسعه ورزش روستایی و عشایری وزارت ورزش و جوانان آمده است:
بدینوسیله از سازمانهای مردم نهاد فعال در حوزه توسعه ورزش مناطق روستایی و عشایری و یا احیا و ترویج ورزش های سنتی و بازی های بومی محلی دعوت به همکاری می نماید.
مدارک مورد نیاز
پروانه فعالیت معتبر از وزارت کشور یا وزارت ورزش و جوانان و همچنین شماره شناسه ملی آگهی تاسیس یا آخرین تغییرات سازمان مردم نهاد مندرج در روزنامه رسمی کشور و مرتبط با فعالیت شرایط تخصصی
سوابق مطالعاتی، پژوهشی و علمی، اجرایی ایده های خلاقانه یا طرح های گره گشا و موثر با پیشنهاد های سازنده مهلت ارسال تصاویر مدارک مورد نیاز و مستندات تخصصی 25 بهمن ماه 1397 لازم به ذکر است تصاویر واضح مدارک مذکور صرفا در قالب فایل های مجازی به پست الکترونیک :دفتر توسعه ورزش مناطق روستایی و عشایری" به نشانی odrts@msy.gov.ir ارسال شود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/94317/فراخوان-دعوت-به-همکاری-از-سازمان-های-مردم-نهاد-فعال-در-حوزه--ورزش---روستایی--عشایری
بستن   چاپ