آریا جوان
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران:
جزیره کیش دارای بالاترین شاخصه های امنیتی درکشور است
پنجشنبه 27 دي 1397 - 18:18:53
آریا جوان - فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مراسم تکریم ومعارفه فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی کیش گفت: جزیره کیش دارای بالاترین شاخصه های امنیتی درکشور است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در این مراسم که صبح چهارشنبه 26 دی با حضور فرمانده انتظامی کشور، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش، معاون توسعه مدیریت دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد، فرمانده انتظامی استان هرمزگان، امام جمعه کیش، امام جمعه اهل سنت جزیره و جمعی از مسئولان نظامی، انتظامی، امنیتی، روسای ادارات، نهادها و اصناف در سالن خلیج فارس مرکز همایش های بین المللی کیش برگزار شد سردار حسین اشتری از مولفه امنیت به عنوان مهمترین شاخصه رشد و توسعه اقتصادی نام برد و افزود:این امنیت درسایه درایت مقام معظم رهبری، نیروهای مسلح و امنیتی کشور به وجود آمده و موجب شده تا امنیت اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و دیگر اشکال امنیت در ایران اسلامی محسوس و ملموس باشد.
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اعتماد عمومی به پلیس را بزرگترین سرمایه حافظان نظم و امنیت کشور عنوان کرد و افزود: نیروی انتظامی با افزایش اعتماد عمومی زمینه های افزایش مشارکت مردم در جهت تأمین امنیت جامعه و ایجاد امنیت پایدار و محیطی سرشار از آرامش و آسایش شکل داده و این در حالی است که این دستگاه رتبه چهارم در نظر سنجی ها را از سوی مردم در سطح کشور کسب کرده است.
وی با اشاره به اینکه در میان شهرهای ایران اسلامی، جزیره کیش دارای بالاترین سطح شاخصه های امنیتی است گفت: هم افزایی و ایجاد فضای تعاملی بین تمامی دستگاه ها در خدمات رسانی به مردم اعم از نیروی انتظامی، سازمان منطقه آزادکیش و سازمانهای مردم نهاد، این جزیره را به عنوان مهم ترین مقصد گردشگری و تجاری در جنوب غرب آسیا مبدل کرده است.
سردار اشتری وظیفه ذاتی نیروی انتظامی را تامین نظم و امنیت و آسایش عمومی برای شهروندان عنوان کرد و افزود: تحقق انضباط و امنیت اجتماعی و کاهش بی شائبه آمار جرائم بی شک مرهون حضور شبانه روزی نیروهای انتظامی به صورت محسوس و نامحسوس در همه بخش های جزیره و همچنین فرهنگ بالای مردم در احترام به قانون و رعایت مقررات است.
فرمانده ناجا با اشاره به اقدامات ارزنده سرهنگ رحیم جهانبخش فرمانده سابق انتظامی و پایگاه دریابانی کیش خاطر نشان کرد: در سایه اقدامات این فرمانده متدین، صالح و مردمی و با تعامل و همراهی مجموعه کارکنان ناجا شاهد پیشرفت خوبی در تامین امنیت پایدار در جزیره بوده ایم.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش نیز در این مراسم با تقدیر از خدمات سرهنگ رحیم جهانبخش در جزیره کیش، انتصاب سرهنگ علی اصغر جمالی فشی را تبریک گفت.
غلامحسین مظفری با اشاره به اینکه در سایه وجود امنیت پایدار، مردم می توانند آرامش و آسایش را در زندگی احساس کنند افزود: نیروی انتظامی با برقراری نظم و امنیت در جامعه، مایه عزت و اقتدار کشور و مظهر اقتدار ملی در ایجاد امنیت است که این خود در سایه دینداری و پایبند بودن به اصول اثر گذار است.
وی تحقق فرهنگ کیشوندی را به واسطه خدمات بی بدیل سبز پوشان نیروی انتظامی عنوان کرد و گفت : از آنجا که گردشگری ماموریت اصلی جزیره کیش است سازمان منطقه آزاد کیش جهت تحقق این مهم همواره حامی نیروی انتظامی بوده و زحمات این نیروی خدوم، جزیره را به مکان امنی برای تمامی گردشگران تبدیل کرده است.
امام جمعه کیش نیز در این مراسم با تقدیر از زحمات سرهنگ جهانبخش خاطر نشان کرد: سلامت فکر ،عقیده، مادی و رفتار از شاخصه های ارزشمند سرهنگ جهانبخش بود که از بسیاری آزمونهای دشوار نیز به سبب این درجه از اعتقاد و مسئولیت پذیری سربلند بیرون آمد.
حجت الاسلام و المسلمین احمد حسن زاده با اشاره به اینکه در جمهوری اسلانی ایران امنیت همزاد با نیروی انتظامی است افزود: نیروی انتظامی با اشراف اطلاعاتی، بهره گیری از تجهیزات بومی و تولید داخل و بکارگیری فناوری های نوین مأموریت ها را پیش می برد و با رویکرد تقدم پیشگیری اجتماعی بر اقدامات انتظامی، تلاش می کند تا نظم و امنیت عمومی برای جامعه اسلامی حاصل شود.
وی حرکت بر سه محور شرع ، عقلانیت و قانون مداری را رویکرد نیروی انتظامی وضامن اقتدار این نهاد عنوان کرد و گفت: باید بیش از پیش این نگرش مدنظر قرار گیرد و با حرکت بر مدار قانون اهداف این سازمان در جهت امنیت پایدار و حفظ و ثبات اجتماعی محقق شود.
امام جمعه اهل سنت کیش هم با اذعان به اینکه مردم جزیره کیش قدر دان کسانی هستند که به آنها خدمت کنند افزود: سرهنگ جهانبخش همیار ، همسنگر و سکان دار تحقق امنیت در جزیره بوده است و سرهنگ جمالی نیز پس از این به نحو شایسته مجری برقراری نظم و امنیت است.
شیخ یعقوب شمس خاطر نشان کرد:همه مومنان و نمازگزاران به تقوای الهی و نظم در کارها سفارش می‌شوند و این نظم موجبات امنیت را فراهم می کند و این امنیت در جزیره کیش مرهون خدمات شبانه روزی این نیروی انتظامی متعهد است.
فرمانده اسبق انتظامی و پایگاه دریابانی کیش نیز با تقدیر از مجموعه کارکنان این نیرو با تاکید بر اینکه همیاری و مشارکت مردم با نیروی انتظامی عاملی مهم در رسیدن به امنیت است، گفت: اقشار مختلف مردم نیز با عمل به وظایف خود و رعایت قانون می‌توانند در استقرار این نظم پایدار نقش آفرینی کنند.
سرهنگ رحیم جهانبخش تامین نظم و امنیت پایدار در جزیره کیش را نتیجه مدیریت کار آمد، تلاش شبانه روزی نیروهای اننظامی و مشارکت نهادها و سازمان‌های دولتی و خصوصی عنوان کرد وافزود: کاهش میزان جرم، مقابله با ناهنجارهای اجتماعی، دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر و برخورد با معتادان، تلاش در ساماندهی اتباع غیر مجاز، نبود ترافیک و چراغ قرمز و رانندگی آرام ، سبب شده تا امروز از جزیره کیش به عنوان بهشت خانواده ها نام برده شود.
فرمانده جدید انتظامی کیش، متولی نظم و امنیت را نیروی انتظامی دانست وعنوان کرد: عمل به قانون و قانونمندی پشتوانه امنیت است و گام برداشتن در این مسیر بر سرعت رشد و توسعه جامعه می‌افزاید.
سرهنگ علی اصغر جمالی با تقدیر از زحمات 29 ماه خدمت فرمانده سابق نیروی انتظامی کیش خاطر نشان کرد: ارتقا شاخصه های امنیتی با همکاری و مشارکت مردم با برنامه ریزی دقیق و هدفمند محقق خواهد شد که انتظار می رود با تلاش مضاعف و مدیریت جهادی و تفکر بسیجی در تحقق خدمت صادقانه به موفقیت نائل شویم.
در پایان این مراسم با اهدای لوح ضمن تقدیر از تلاشهای سرهنگ رحیم جهانبخش، حکم انتصاب سرهنگ علی اصغر جمالی فشی به عنوان فرمانده انتظامی و پایگاه دریابانی کیش توسط سردار اشتری فرمانده ناجا به وی اعطا شد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/94596/جزیره-کیش-دارای-بالاترین-شاخصه-های-امنیتی-درکشور-است
بستن   چاپ