آریا جوان
زهرا اینچه درگاهی: فدراسیون ورزش زنان مسلمان نقش کلیدی در انگیزه بانوان ورزش کار دارد
شنبه 29 دي 1397 - 17:01:58
آریا جوان - رییس فدراسیون ژیمناستیک اعتقاد دارد راه اندازی مجدد فدراسیون ورزش زنان مسلمان به منزله یک یار قوی برای فدراسیون های ورزش ی است و باعث شکوفایی مجدد ورزش بانوان بخصوص در بعضی از رشته های خاص می شود.

زهرا اینچه درگاهی در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در خصوص احیای مجدد فدراسیون ورزش زنان مسلمان گفت: با توجه به تشکیلاتی که با همین نام در دهه هفتاد ایجاد شد و منشاء تغییرات زیادی در همان دوره شد راه اندازی مجدد این قدراسیون را به فل نیک می گیرم.
رییس فدراسیون ژیمناستیک ادامه داد: خودم ورزش کار و قهرمان دوره جنگ و انقلاب بودم و با توجه به پوشش خاص رشته هایی مثل شنا و ژیمناستیک می دانم که تنها امید و انگیزه بانوان ورزش کار مسلمان شرکت در مسابقات کشورهای اسلامی بود تا بتوانند توانایی های خود را ارائه دهند و تحت حمایت قرار گیرند.
وی افزود: امیدوارم ایده فدراسیون ورزش زنان مسلمان در اجرا و عمل هم موفق عمل کند. امسال به مناسبت فجر چهلم انقلاب اسلامی مسابقات ژیمناستیک بانوان را در تهران داریم که برای برگزاری آن دشواری های زیادی وجود داشت. بدیهی است فدراسیون ورزش زنان مسلمان یک یار قوی برای ما و ساید فدراسیون های ورزش ی است که به تنهایی به حنگ مشکلات نرویم.
اینچه درگاهی در پایان تاکید کرد: از تاسیس این فدراسیون برای اولین بار خاطرات خوبی داریم. خاطرم هست آن زمان در کادر مربیان تیم ملی بودم و در زمان خیلی کم رشد فزاینده بانوان ورزش کار را در زمان خیلی کم شاهد بودیم که این جریان بعد از تعطیلی فدراسیون قطع و باعث رکود ورزش بانوان شد. راه اندازی مجدد فدراسیون حتما باعث رونق دوباره ورزش بانوان خواهد شد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/95009/زهرا-اینچه-درگاهی--فدراسیون--ورزش--زنان-مسلمان-نقش-کلیدی-در-انگیزه--بانوان---ورزش-کار-دارد
بستن   چاپ