آریا جوان
سیستم یکپارچه دولت همراه در اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر راه اندازی شد
شنبه 29 دي 1397 - 17:02:15
آریا جوان - با توجه به دستو المعل وزارت ورزش و جوانان برای مکاتبات اداری برای کاهش هزینه ها و همچنین تسهیل کار برای ارباب رجوع سیستم یکپارچه دولت همراه در اداره کل ورزش و جوانان استان راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر درنشست با کارکنان اداره کل ورزش و جوانان بوشهر گفت: جلسات با کارکنان اداره کل دو ماهی یکبار در طول سال به مناسبت های مختلف برگزار و برنامه های پیش رو و همچنین پیشنهادات و مشکلات همکاران بررسی می شود.
احمد بهروزیان فرد افزود: با توجه به دستو المعل وزارت ورزش و جوانان برای مکاتبات اداری برای کاهش هزینه ها و همچنین تسهیل کار برای ارباب رجوع سیستم یکپارچه دولت همراه در اداره کل ورزش و جوانان استان راه اندازی شد.
وی اضافه کرد: در این هفته نیز این سیستم در تمامی ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان راه اندازی می شود.
بهروزیان فرد یاد آورشد: با راه اندازی این سامانه کلیه مکاتبات اداری با وزارت ورزش و جوانان و فدرا سیون های ورزشی بصورت الکترونیکی انجام می شود.
مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر در آینده نزدیک این سامانه در میان دستگاه های اجرایی راه اندازی می شود.
بهروزیان فرد افزود: همچنین سه سهمیه استخدامی به اداره کل ورزش و جوانان اختصاص یافته که در پست های کارشناس آتی ، کارشناس عمران و کارشناس ورزش می باشد که امسال بر حسب الویت نیروهای بومی استان برگزار می شود.

http://www.javanannews.ir/fa/News/95012/سیستم-یکپارچه-دولت-همراه-در-اداره-کل-ورزش-و-جوانان-استان-بوشهر-راه-اندازی-شد
بستن   چاپ