آریا جوان
روزبه ارغوان: همه ایران در زمان بازی های ملی همدل است
يکشنبه 30 دي 1397 - 18:19:07
آریا جوان - بازیکن تیم ملی بسکتبال ایران در آستانه بازی تیم ملی فوتبال در برابر عمان می گوید وقتی هر تیم ملی از ایران در مقابل یک رقیب خارجی بازی دارد ما حس می کنیم خودمان در زمین هستیم.

روزبه ارغوان در گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان پیش از بازی حساس تیم ملی فوتبال با عمان گفت: تمام تیم های ملی حس وطن دوستی به ما می دهد و قلب آدم برای تیم های کشورش می تپد بخصوص وقتی در خارج از کشور باشید این موضوع بیشتر قابل لمس است.
ملی پوش بسمتبال ایران ادامه داد: یادم هست در بازی های آسیایی جاکارتا خیلی دوست داشتیم مسابقه دوی حسن تفتیان که هم استانی ما هم هست را از نزدیک بروم ببینم و برایش هیجان داشتم. بازی های تیم ملی فوتبال مقابل عراق و یمن را هم از تلویزیون دیدم و ناخودآگاه وقتی اسم تیم ملی می آید تمام وجود آدم غذق در احساس می شود انگار که خودمان در میدان خاضریم.
وی افزود: به موفقیت تیم ملی فوتبال ایمان دارم چرا که انرژی یک ملت پشت آنهاست و هروقت ما همدل و متحد بودیم و دل مردم با یک تیم ملی همراه بود نتیجه اش را هم دیدیم. قطعا هیچ ایران ی دلش نمی خواهد برای تسویه حساب های شخصی با یک یا چند شخص خاص تیم ملی کشورش فدا شود و برای موفقیت تیم فوتبال همه دعل می کنند.
ارغوان در پااین در خصوص حمایت تیم های مختلف ملی از دیگر رشته ها گفت: همه ما زیر نام و پرجم ایران هستیم و بارها شده قهرمانان رشته های مختلف برای خمایت از تیم فوتبال به ورزشگاه رفتند. ما بچه های تیم بسکتبال هم همینجا از همه دعوت می کنیم که روز دوم و پنجم اسفند برای دو بازی حساس تیم ملی کنار مان باشند تا با هم جشن صعود تیم ملی به جام جهانی بسکتبال را بگیریم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/96157/روزبه-ارغوان--همه--ایران--در-زمان-بازی-های-ملی-همدل-است
بستن   چاپ