آریا جوان
مدیر کل ورزش و جوانان فارس : افزون بر 45 پروژه ورزشی در ایام دهه فجر در فارس به بهره برداری می رسد
يکشنبه 30 دي 1397 - 18:19:16
آریا جوان - مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس گفت : افزون بر 45 پروژه ورزشی در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی در فارس افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان فارس ، حیدر علی کامیاب کلانتری یکشنبه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار روابط عمومی با بیان اینکه بیش از 45 پروژه ورزشی در فجر چهلم انقلاب اسلامی در استان فارس به بهره برداری می رسد اظهار داشت : با توجه به شعار سال وزارت ورزش و جوانان که چهل سال ورزش چهل سال افتخار است از ابتدای سال 97 برنامه های خاصی را در حوزه ورزش تدارک دیدیم که متناسب با آنها در فجر چهلم بخش بزرگی از فعالیتها و زیرساختها در حوزه های مختلف در همین ایام شکوهمند دهه مبارک فجر مورد بهره برداری قرار می گیرد .
مدیرکل ورزش و جوانان افزود : مجموعه ورزشی مرودشت که شامل سالن تخصصی ، بخش بانوان و یک زمین چمن مصنوعی می باشد و همچنین زمین چمن مصنوعی و استاندارد شهرستانهای نیریز و کوار از مهمترین اماکن ورزشی هستند که مورد استفاده مردم قرار خواهند گرفت .
دبیرشورای عالی ورزش استان در ادامه گزارش برنامه های پیش بینی شده اداره کل ورزش و جوانان در دهه فجر گفت : خوشبختانه در اکثر نقاط استان پروژه برای افتتاح داریم و در مناطقی از فارس مجموعه های ورزشی در حال احداث داریم که تاکنون سرانه ورزشی آنها صفر بوده است و همه تلاش همکارنم در این حوزه ، پیشرفت زیرساختهای ورزشی استان بصورت عدالت محور در اکثر شهرها و روستاهای استان می باشد .
کامیاب با اشاره به احداث مجموعه بزرگ سوارکاری جنوب کشور در لپویی بخش زرقان بیان کرد: این پروژه زیبا و منحصر بفرد که می تواند در نوع خود بی نظیرمی باشد تا پایان بهمن ماه با حضور مقام عالی وزارت ورزش و جوانان افتتاح می گردد .
مدیرکل ورزش و جوانان در بخش دیگری از صحبتهایش اشاره ای به سایر برنامه های این ایام داشت و خاطرنشان کرد : همانطور که در اوایل آذر ماه رقابتهای جهانی رزم سواره را بخوبی در شیراز برگزار کردیم در بهمن ماه هم میزبان بازیهای رزمی جهانی هستیم که با حضور 30 کشور در شیراز انجام می شود .
وی اظهار داشت : بیش از 700 برنامه شاد و مفرح دیگر در ایام دهه مبارک فجر امسال در نقاط مختلف استان اجرا می گردد که علاوه بر ورزش در حوزه جوانان هم اتوبوس انقلاب را راه اندازی کرده ایم که خاطرات ایام پیروزی انقلاب را برای جوانان شرح می دهد .
کامیاب با بیان اینکه فجر چهلم را بصورت ویژه جشن می گیریم افزود : ورزشکاران استان با حضور بسیار گسترده تری در راهپیمایی بیست دوم بهمن در کنار مردم شرکت خواهند کرد و با گامهای استوار و انشالله در جهت رفع مشکلات مردم وارد چهل یکمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خواهیم شد .

http://www.javanannews.ir/fa/News/96159/مدیر-کل-ورزش-و-جوانان-فارس---افزون-بر-45-پروژه-ورزشی-در-ایام-دهه-فجر-در-فارس-به-بهره-برداری-می-رسد
بستن   چاپ