آریا جوان
مدیر کل ورزش و جوانان خراسان رضوی : ورزش فرهنگی یکی از بزرگترین دستاوردهای چهل سالگی نظام است
يکشنبه 30 دي 1397 - 18:19:41
آریا جوان - مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: ورزش فرهنگی یکی از بزرگترین دستاوردهای چهل سالگی نظام است به این معنا که ورزش نه به عنوان یک هدف، بلکه یک وسیله و ابزار ارزشمند در مسیر ایمان و معنویت و خودسازی قرار گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان به نقل ازپایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، فرزاد فتاحی در حاشیه برگزاری چهارمین دوره مسابقات سراسری حفظ و قرائت قرآن کریم خراسان رضوی با بیان اینکه الگوسازی ورزش ارزشی، بزرگ ترین سرمایه واقعی ورزش برای ترویج فضایل و سجایای اخلاقی در جامعه می‌باشد، اظهار کرد: بهترین محمل برای دست یابی به این هدف بزرگ،گسترش مفاهیم و آموزه‌های قرآنی به ویژه در میان نوجوانان و جوانان است.
وی با اشاره به ظرفیت ها و استعدادهای مشهد مقدس بواسطه هم جواری با بارگاه حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و وجود حافظان و قاریان برتر کشوری، از آمادگی خراسان رضوی برای میزبانی مسابقات کشوری حفظ و قرائت قرآن کریم وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون های ورزشی در سال آینده خبر داد و خاطرنشان کرد:مشهد مقدس می تواند به عنوان پایگاه و قطبی برای جریان سازی فرهنگی ورزش کشور مبدل شود.
در پایان این مسابقات که با حضور جعفر سطوتی ،مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت در فرهنگسرای قرآن و عترت برگزار شد از چهره های برتر حفظ و قرائت قرآن کریم در بخش های مختلف کارکنان،ورزشکاران و جوانان به تفکیک بانوان و آقایان تجلیل شد.
گفتنی است؛ رتبه های برتر این مسابقات به رقابت های مرحله کشوری که در اوایل اسفند در تبریز برگزار می شود، اعزام می شوند.

http://www.javanannews.ir/fa/News/96164/مدیر-کل-ورزش-و-جوانان-خراسان-رضوی----ورزش-فرهنگی-یکی-از-بزرگترین-دستاوردهای-چهل-سالگی-نظام-است
بستن   چاپ