آریا جوان
مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت در مشهد:
برگزاری مسابقات قرآن کریم در راستای معنویت افزایی و ارتقای سطح اخلاقی ورزش‌
يکشنبه 30 دي 1397 - 18:19:45
آریا جوان - مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان گفت: یکی از وظایف حکومت اسلامی، تعلیم و تربیت است و محور آن معرفت افزایی، ترویج مفاهیم قرآنی، تدبر و تفکر در آیات الهی و از همه مهم تر بکار بستن آن در زندگی فردی و اجتماعی است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان به نقل از پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان، جعفر سطوتی در حاشیه برگزاری مرحله استانی چهارمین دوره مسابقات سراسری حفظ و قرائت قرآن کریم در مشهد با بیان اینکه وزارت ورزش و جوانان در فروغ کسب مدال های رنگارنگ و قهرمانی های ارزشمند، هیچگاه از برنامه های فرهنگی و معنوی غافل نبوده است، اظهار کرد: این حوزه با هم افزایی و تقویت هویت دینی و معرفتی،کسب موفقیت های بیشتری را برای قهرمانان و ورزشکاران بواسطه اتکا و اعتماد آنان به خداوند فراهم ساخته است.
وی با بیان اینکه بزرگ ترین سرمایه گذاری ها، سرمایه گذاری در بخش تربیت صحیح نوجوانان و جوانان در لوای پرچم قرآن و عترت می‌باشد عنوان کرد: باید این آموزش ها در جهت تدبر و تمسک و التزام عملی به تعالیم حیات بخش کلام الهی باشد.
مدیرکل دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان خاظر نشان کرد: عینیت بخشیدن به ورزش ارزشی، مستلزم برنامه ریزی همه جانبه همه عوامل، عناصر و جریانات اثرگذار فرهنگی در پرتو نهادینه سازی سبک زندگی ایرانی-اسلامی در چارچوب معنویت افزایی، معرفت گرایی و محبت محوری به ساحت قرآن کریم و ائمه اطهار (ع)امکان پذیر می‌باشد.
گفتنی است؛ در این آیین پس از رقابت 197شرکت کننده در 4بخش حفظ یک،10 و کل قرآن کریم و قرائت تحقیق از 54رتبه برتر اول تا سوم و 18 ورزشکار زیر15سال با اهدای جوایز نقدی و احکام تجلیل شد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/96165/برگزاری-مسابقات-قرآن-کریم-در-راستای-معنویت-افزایی-و-ارتقای-سطح-اخلاقی-ورزش‌
بستن   چاپ