آریا جوان
محمد بنا: تعامل وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک باعث آرامش شده است/خیال ما از حمایت‌های همه جانبه مسئولان راحت شد
دوشنبه 1 بهمن 1397 - 20:37:34
آریا جوان - سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ، مهمترین اصل در ورزش کنونی ایران را تعامل و همکاری وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک دانست که کاملا باعث ایجاد آرامش شده است اظهارداشت : خیال ما از حمایت‌های همه جانبه مسئولان راحت شد

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان، محمدبنا در حاشیه ستاد عالی بازی های المپیک که امروز در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد، گفت: ستاد موظف است در رابطه با برنامه فدراسیون ها سوال و جواب کند. من و غلامرضا محمدی و حمید بنی تمیم برنامه های مورد نظر را مطرح کردیم و بررسی آن انجام شد .
وی ادامه داد: مهمترین اصل در ورزش این روزهای ایران همراهی و همکاری وزیر ورزش و صالحی امیری است که کاملا باعث ایجاد آرامش شده است .
بنا با تاکید بر اینکه در نشست امروز هر بحثی مطرح کردیم موافقت شد و حتی گفتند حمایت بیشتری هم خواهند کرد ، گفت: بحث اصلی همیشه به پول ختم می شود. ما مسافرت های زیادی در برنامه آماده سازی المپیک گنجانده ایم که با همه آنها موافقت شد. پول توجیبی و برخی موارد دیگر از ملی پوشان قطع شده که صالحی امیری تاکید کرد حتما مجددا در اختیار آنها قرار بگیرد. در رابطه با بودجه مشکلی نیست .

http://www.javanannews.ir/fa/News/97079/محمد-بنا--تعامل-وزیر-ورزش-و-رئیس-کمیته-ملی-المپیک-باعث-آرامش-شده-است-خیال-ما-از-حمایت‌های-همه-جانبه-مسئولان-راحت-شد
بستن   چاپ