آریا جوان
اخطار جدی به دفاتر ارائه‌دهنده‌ی سیم کارت غیرقانونی
دوشنبه 1 بهمن 1397 - 21:00:31
آریا جوان - وزیر ارتباطات از اخطار جدی به دفاتر خدمات ارتباطی خبر داد که با شیوه‌های غیرقانونی، سیم‌کارت را دراختیار ارسال‌کنندگان پیامک‌های مزاحم تبلیغاتی قرار می‌دهند.

محمدجواد آذری‌جهرمی ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اجرایی‌شدن حکم لغو مجوز برای آن دسته از دفاتر خدماتی خبر داد که سیم‌کارت را غیرقانونی دراختیار ارسال‌کنندگان پیامک‌ های مزاحم تبلیغاتی قرار می‌دهند. وی همچنین اعلام کرد این حکم بدون اغماض و پذیرش توجیه درقبال این تخلف به سازمان تنظیم مقررات ابلاغ شده و از امروز اجرایی می‌شود. مقاله‌ی مرتبط:
تصمیمات نهایی درباره سامان‌دهی پیامک‌های مزاحم تبلیغاتی اعلام شد
وزیر ارتباطات مدتی پیش با برگزاری نظرسنجی در توییترش از مردم خواست بهترین راه را برای رسیدگی به پیامک‌های مزاحم تبلیغاتی پیشنهاد دهند. در پایان نظرسنجی، وی اعلام کرد یکی از راه‌های مقابله با مزاحمت‌های پیامک‌های تبلیغاتی، شناسایی و برخورد با ارسال‌کنندگان آن است. به‌گفته‌ی وی، سازمان تنظیم مقررات، تنظیمات سخت‌گیرانه‌تری در سیستم کشف تخلف اعمال خواهد کرد و مجوز دفاتر خدماتی فروش سیم‌کارت‌های غیرقانونی لغو خواهد شد. وی با انتشار توییتی از اجرایی‌شدن این طرح خبر داد و نوشت: اخطار جدی به دفاتر خدمات ارتباطی که با شیوه‌های غیرقانونی سیم‌کارت تلفن‌همراه دراختیار ارسال‌کنندگان پیامک‌های مزاحم قرار می‌دهند: جریمه‌ی «لغو مجوز» بدون اغماض و پذیرش توجیه درقبال این تخلف، به سازمان تنظیم مقررات ابلاغ شده و از امروز اجرایی می‌شود. #حق‌الناس

http://www.javanannews.ir/fa/News/97154/اخطار-جدی-به-دفاتر-ارائه‌دهنده‌ی-سیم-کارت-غیرقانونی
بستن   چاپ