آریا جوان
سفر استانی وزیر ورزش و جوانان به کرمان
دکتر سلطانی فر : تا پایان دولت دوازدهم تلاش می کنیم پروژه های بزرگ ورزشی را به اتمام برسانیم
سه شنبه 2 بهمن 1397 - 17:00:29
آریا جوان - وزیر ورزش و جوانان در جمع مسئولان و هیات های ورزشی و جوانان شهرستان بم،توجه به مناطق محروم و نیازهای آنان را از اولویت های برنامه ای این وزارتخانه دانست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان دکتر مسعود سلطانی فر با بیان اینکه توجه به مناطق محروم و نیازهای آنان از برنامه های دائمی بنده است اظهار داشت : ضمن اینکه توجه به ورزش روستایی و توزیع عادلانه امکانات ورزشی از نکانی است که از روز انتخاب و ارائه برنامه هایم در مجلس شورای اسلامی اعلام کردم وهم اکنون با جدیت آن را دنبال می کنم.
او در این ارتباط بیان کرد که زمین های چمن مصنوعی برای روستاها و مناطق محروم این استان و همینطور ایجاد بیست خانه روستایی از برنامه هایی است که درصدد اجرای آنها هستیم.
وزیر ورزش و‌ جوانان با مهم خواندن برنامه توسعه ای ورزش در حوزه زنان گفت : توجه به ورزش زنان اولویت مهم دولت و وزارت ورزش و جوانان است و خوشبختانه هم اکنون در رشته های متعدد ورزشی بانوان ایرانی در جهان و در میادین معتبر به میدان می روند
دکتر سلطانی با مهم خواندن توسعه زیر ساختهای ورزشی اظهار داشت :تا پایان دولت دوازدهم تلاش می کنیم پروژه های بزرگ ورزشی را به اتمام برسانیم وزیر ورزش و‌ جوانان پیش از این نشست از امکانات ورزشی شهر بم بازدید و با تیم فوتبال بانوان این شهرستان دیدار و‌گفت و گو کرد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/97339/دکتر-سلطانی-فر---تا-پایان-دولت-دوازدهم-تلاش-می-کنیم-پروژه-های-بزرگ--ورزشی--را-به-اتمام-برسانیم
بستن   چاپ