آریا جوان
جلسه شورای اداری شهرستان اردبیل – بخش هیر
آقاخانی: زمین چمن مجموعه تختی هیر را اردیبهشت 98 تحویل می دهیم
شنبه 6 بهمن 1397 - 17:58:07
آریا جوان - مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از آماده شدن زمین چمن مجموعه ورزشی تختی هیر تا اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل، جلسه شورای اداری شهرستان هیر با محوریت رسیدگی به مسائل بخش هیر با حضور جواد زنجانی فرماندار، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی و روسا و مدیران اجرایی استان و شهرستان اردبیل در سالن جلسات شهرداری بخش هیر برگزار شد.
بهرام آقاخانی مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در این نشست درخصوص وضعیت امکان ورزشی بخش هیر گفت: در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی باید به این نکته اشاره کنم که بخش هیر تا پیش از پیروزی انقلاب فاقد کوچکترین امکانات ورزشی بود و تمام موجودیت فعلی از برکات انقلاب اسلامی است. در حال حاضر در مجموعه ورزشی تختی این بخش دو سالن و یک زمین فوتبال وجود دارد که زمین را با اعتبارات ارزش افزوده به صورت اصولی زیر کشت برده ایم و به امید خدا زمین چمن این مجموعه اردیبهشت ماه تحویل داده شده و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: سالن ورزشی چند منظوره آراللو را چندی قبل با حضور معاون وزیر افتتاح کردیم و فقط مشکل انشعاب برق دارد که آن هم انشالله را تا 10 روز آینده مرتفع خواهد شد. همچنین سالن کشتی روستای نوشهر را از محل اعتبارات نمایندگان محترم تکمیل و تحویل داده ایم.
آقاخانی در خصوص سایر پروژه های عمرانی در این بخش گفت: بعد از روستای آراللو، تکمیل و تحویل سالن روستای اوریق در دستور کار قرار دارد و امیدواریم در سال 98 اعتبار ویژه ای از سوی فرمانداری محترم به این مهم اختصاص یابد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: دو خانه روستایی در خلیل آباد و کریق را با توجه به امکانات محدودمان به لوازم ورزشی از جمله میز تنیس روی میز و میز فوتبال دستی و ... تجهیز کردیم و البته وزارت ورزش و جوانان برای تکمیل امکانات مورد نیاز خانه های روستایی قول مساعد داده است. به امید خدا به زودی خانه های روستایی بودالالو و اوریق را هم از بابت امکانات ورزشی تجهیز خواهیم کرد.

http://www.javanannews.ir/fa/News/99640/آقاخانی--زمین-چمن-مجموعه-تختی-هیر-را-اردیبهشت-98-تحویل-می-دهیم
بستن   چاپ