آریا جوان
وزیر ورزش و جوانان : در سفر رئیس جمهور به استان سمنان اعتبارات خوبی به حوزه ورزش اختصاص یافت
شنبه 6 بهمن 1397 - 23:35:23
آریا جوان - وزیر ورزش و جوانان گفت: دولت تدبیر و امید اهمیت زیادی برای ورزش قائل است و در سفر رئیس جمهور به استان سمنان اعتبارات خوبی به حوزه ورزش اختصاص یافت.

‍ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ،دکتر مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان در آئین افتتاح پروژه چمن مصنوعی شهرستان آرادان گفت: هر روز که موجبات رضایت مردم را فراهم نماییم، آنروز برای ما عید، مبارک و فجر است.
وی افزود: امروز به برکت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب و موجودیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران چند پروژه جدید در شهرستان‌های گرمسار و آرادان به بهره برداری رسیده است.
نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: به لطف خداوند و همراهی مردم در سال 1397، در هر استان چندین پروژه به بهره برداری رسیده است که حاصل همدلی و همراهی مردم با مدیران ورزش ی کشور است.
وی گفت: فجر چهلم، برای وزارت ورزش و جوانان از هفته دولت 97 آغاز شده و تا پایان ایام الله دهه مبارک فجر 97 ادامه خواهد یافت و در این ایام مبارک، هر روز و هر هفته در هر یک از نقاط سرزمین مقدس ایران ، پروژه ای برای رفاه حال مردم به بهره برداری خواهد رسید.
سلطانی فر گفت: ایجاد نشاط و شور برای مردم از مهمترین وظایف ماست و ما موظفیم تا شرایط را برای نشاط عمومی مردم فراهم کنیم و هم برای قهرمانی جوانان گام بر داریم.
وی اذعان داشت: ما اطمینان داریم، شیرمردان‌تیم ملی ایران که به راحتی دیوار چین را شکستند، بر سامورایی های ژاپن هم غلبه خواهند نمود.
وزیر ورزش و جوانان ، سال 1397 را سالی بسیار پر رویدادی از حیث ورزش برای مردم ایران برشمرد و گفت: در سال 97 کار نامه بسیار درخشانی را در مقوله ورزش داشتیم و امسال را با جام جهانی آغاز کردیم، در جاکاراتا خوش درخشیدیم، در جام باشگاه‌ها و پارا المپیک حضور یافتیم و در یک چهارم نهایی فوتبال، حضور دوتیم استقلال و پرسپولیس را تجربه نمودیم و اکنون نیز تیم ملی ما در یک چهارم نهایی است که امیدواریم در پایان سال 97 روزهایی رویایی و شیرین را در پیش رو داشته باشیم.
وی گفت: بدنبال سفر رئیس جمهور در همه بخش‌ها، اعتبار خوبی به استان اختصاص یافت و تامین اعتبار برای پروژه های جانبازان و معلولین سمنان و استادیوم شاهرود و سایر پروژه های‌استان به انجام رسیده است.
وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: سیاست ما این است که با در اختیار قرار دادن امکانات به اقصی نقاط کشور شاهد موفقیت های جوانان در رویداد های ملی باشیم و امیدواریم با اختصاص اعتبارات مناسب، تا پایان سال 98 شاهد تکمیل و بهره برداری از پروژه ها باشیم.
وی گفت: امید است با تلاش‌های مسئولین‌ ورزش استان شاهد توسعه و رشد جوانان با انگیزه و استعداد های استان بوده و خبر های خوشی را از استان سمنان در آینده بشنویم.

http://www.javanannews.ir/fa/News/99725/وزیر---ورزش--و--جوانان---در-سفر-رئیس-جمهور-به-استان-سمنان-اعتبارات-خوبی-به-حوزه--ورزش--اختصاص-یافت
بستن   چاپ